دوشنبه، دی ۲۲، ۱۳۹۳

راهپیمايی بزرگ پاریس؛ آقای اوباما شرمت باد!



دوشنبه، 22 دی ماه 1393 = 12-01 2015

انتقاد رسانه های آمریکا: جای اوباما در تظاهرات پاریس خالی بود. شبکه سی ان ان این اقدام دولت آمریکا را اشتباهی فاحش خوانده است. همچنین شبکه خبری فاکس نیوز اقدام دولت اوباما در عدم حضور در راهپیمایی پاریس را شرم آور دانست.
روز گذشته پاریس شاهد بزرگترین راهپیمایی تاریخ فرانسه بود؛ 40 مقام ارشد از کشورهای
مختلف جهان گردهم آمدند تا در کنار جمعیت میلیونی، کشتار «شارلی ابدو» را یک صدا محکوم کنند. در این میان غایب بزرگ «اوباما» بود.
به گزارش  مجله آمریکایی فوربس در گزارشی با تیتر «شرم بر رئیس جمهور اوباما برای از قلم انداختن راهپیمایی اتحاد پاریس علیه تروریسم» نوشت: «تصمیم باراک اوباما برای عدم حضور در راهپیمایی اتحاد روز گذشته در پاریس که در واکنش به اقدامات تروریستی هفته گذشته صورت گرفت و شاهد حضور 40 رهبر جهان از جمله محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بود، شاید ناراحت کننده ترین و آسیب رسان ترین اشتباه روابط عمومی وی تا به امروز باشد.»
در ادامه این گزارش آمده: «احتمالا هرگز نخواهیم فهمید که اشتباهات مکرر روابط عمومی که طی سال ها از سوی کاخ سفید اوباما شاهدش بوده ایم، نتیجه ضعف تیم ارتباطات است یا تصمیمات و قضاوت های خود رئیس جمهور.»
 
ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر