سه‌شنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۳

در هم شکستن یورش نیروهای اسد در جوبر دمشق

تاريخ: PM 3:10:07 1393/10/29

رزمندگان ارتش آزادی در جوبر دمشق

رزمندگان ارتش آزادی در جوبر دمشق


رزمندگان برای چندمین بار طی ماههای اخیر یورش مزدوران اسد برای اشغال محله جوبر دمشق را در هم شکستند. تلویزیون اورینت:
نیروهای اسد با انواع سلاحها به محله جوبر تهاجم کردند اما با مقاومت رزمندگان ناکام ماندند.
رزمندگان با طرحهای خود از آخرین پایگاهشان در دمشق در برابر حملات نیروهای اسد دفاع می‌کنند. محله جوبر، محله‌یی پر تکاپو و شلوغ بود ولی حالا دیگر مانند قبل نیست و امروز به‌خاطر بمبارانهای اسد خالی از سکنه شده است. دیگر در محله جوبر جز رزمندگان ارتش آزادی کس دیگری وجود ندارد، رزمندگانی که روزانه یورش نیروهای اسد برای اشغال این منطقه را درهم می‌شکنند.

ابو لیث: اخیراً شاهد هستیم که اسد از نیروهای ویژه استفاده می‌کند، از گارد جمهوری و پاسداران رژیم ایران، از مزدوران کویتی و عراقی، این تلاشها فایده ندارد و به اذن خدا ما جوانان ایستاده‌ایم و به مقاومت ادامه می‌دهیم.
 
 

مناطق طیبه، عارفا، مناشر و پارکینگ تانکها، شاهد نبردهای روزانه هستند.
ابو بشیر که یکی از فرماندهان در جبهه جوبر می‌باشد گفت کاهش پرواز جنگنده‌های اسد و بمبارانها به‌دلیل تغییر شرایط جوی است.
ابو بشیر: رژیم اسد چندین ماه است که تلاش می‌کند مناشر و طیبه و عارفا را به اشغال خودش درآورد، اما خدا را شکر مانع آنها شدیم و متحمل تلفات سنگینی کردیم، هواپیماها مستمر بمبارانمان می‌کنند اما ما در این هوا مقاومت می‌کنیم و به اذن خدا نمی‌گذاریم دشمن پیشروی کند.
طی سه ماه گذشته تمامی تلاشهای نیروهای اسد برای اشغال جوبر ناکام مانده است. رزمندگان هم‌چنان در مواضع خود هستند. رژیم اسد که ناتوان از اشغال این منطقه است روزانه آن را بمباران می‌کند و خرابی بیشتر به بار می‌آورد.
یکی از رزمندگان می‌گوید آنها بی‌وقفه جوبر را خمپاره‌باران می‌کنند. هدفشان به کنترل درآوردن مناطق معروف است تا مقامهای رژیم اسد وارد شده و در آن عکس یادگاری بگیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر