دوشنبه، دی ۲۲، ۱۳۹۳

دعوت زنداني سياسي ارژنگ داوودي به اتحاد براي انقلابي دموکراتیک

ارژنگ داوودي دوشنبه, 22 دی 1393 


كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 22 دي 93 : متن زير نوشته اي از زنداني سياسي زندان گوهردشت كرج ارژنگ داوودي است كه كليه ايرانيان را به اتحاد براي ”انقلاب سوم یعنی انقلاب دموکراتیک ایرانیان” فراخوانده است:


”پیش به سوی انقلاب سوم یعنی انقلاب دموکراتیک ایرانیان؛

با یاد خدا
ایرانیان جهان متحد شویم

با درود به تمامی جان نثاران و جان نثار کرده گان راه آزادی بشر؛
با سلام به تمامی انسان های آزادی خواه، دموکرات منش و نیک اندیش جهان؛
و تجـدید پیـمان با تمامی جمهوری خواهان دموکرات و سکولار ایرانی؛

اینک در مسلخ آزادی
که فریادی به حق طلبی
شهامتی چند چندان رستم واره می طلبد
ندای پر صلابت عشق هم دیگر
ملال سراسیمه سوگواری را از دل داغمند شقایق بر نمی گیرد
مگر به مرهم انقلابی دیگر

هم میهنان؛
دستگاه های اطلاعاتی-امنیتی رژیم مکار دوقلوهای به هم نچسبیده رفسنجانی-خامنه ای، هنوز هم توان آن را دارد که هر خیزش مردمی و هر جنبش غیر انقلابی را مصادره نماید. رژیم تنها قادر نیست که یک جنبش اصیل اجتماعی را مصادره نماید، زیرا برای تمامی دیگر سناریوهای ممکن، به اقتضای شرایط متصوره در هر یک از تحولات احتمالی آینده، برنامه ریزی های عملی تدارک دیده و برای هر یک از این سناریوها نیز بازیگرانی را از میان مزدوران مشکل دار!؟ خود تربیت نموده و برای روز مبادا در آب نمک خوابانده است .
علاوه بر این برای هر یک از این مزدوران نیز متناسب با نقشی که در صورت لزوم بایستی در آینـده مفروض بر عهده بگیرد، به طور زمان بنـدی شده سابقه تراشی و چهره پردازی می نماید تا هنگام وقوع واقعه، بر سر هر یک از بزنگاه های تاریخی جنبش ۲۰۰ ساله آزادیخواهی ایرانیان، مردم فریبانه خیز برداشته، سیر طبیعی تحولات را مخدوش نموده، جریان مطلوب تغیـیرات اساسی را به انحراف کشانده و مردم بپاخاسته را ناکام بگذارند .
بنابراین هم اکنون باتوجه به موقعیت حساس میهن از کلیه گروه های سیاسی در داخل و خارج از کشور انتظار می رود برای به پیروزی رساندن انقلاب دموکراتیک ایرانیان، ضمن پذیرش ضرورت ایجاد یک ائتلاف همه-شمول، پیش اندیشی های لازم را به خرج داده و برای ساماندهی به تحرکات پراکنده اقشار مختلف و طبقات گوناگون در سراسر کشور به سرعت شالوده یک ساختار سیاسی-حقوقی متناسب با شرایط امروز مبارزه را تنظیم و اعلام نمایند.
یادآور می شود که یک ائتلاف همه-شمول نیاز مبرم به از خودگذشتگی سیاسی تمامی گروه ها و تجدید نظر شایسته در شکل و محتوای کلیه سازمان های فعلی دارد.
پیش به سوی انقلاب سوم یعنی انقلاب دموکراتیک ایرانیان؛

دیرزیوی و شادزیوی همگان را آرزومندم .
زنده باد ایرانی؛
پاینـده باد ایران؛
در اهتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی؛

ارژنگ داودی
معلم، شاعر، نویسنده
زندانی سیاسی
زندان رجایی شهر
20 دی ماه
1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر