پنجشنبه، دی ۱۸، ۱۳۹۳

تضادهای درونی ـ تهاجم پاسدار نقدی فرمانده نيروهاي بسيج به حسن روحاني


    iran1 ac439
« روزنامه تلگراف چاپ انگليس نوشت كه فرمانده نيروهاي بسيج ايران، رضا نقدي به حسن روحاني تهاجم كرده و وي را انقلابي قلابي توصيف كرد. ... اين حرف نقدي كه يكي از بالاترين فرماندهان نظامي است عكس‌‌العملي به صحبتهاي روحاني است كه به اصلاحاتي كامل فراخوان داده بود

و گفته بود كه طبق تجارب ما در سياست هيچ دولت منزوي نمي‌تواندكه شاهد پيشروي مستمري باشد وارزشهايي كه ما داريم با تعداد دستگاههاي سانتريفيوژمان ربطي ندارد».
تلويزيون الجزيره 16 دي 1393 ـ6 ژانويه 2015
حمله كيهان خامنه اي به رفسنجاني
« در حالي که هفته گذشته رسانه‌ملي با پخش تعدادي از مستندهاي مربوط به فتنه 88، باز هم ترجيح داد از نقش هاشمي رفسنجاني و خانواده وي در شعله‌ور‌تر کردن آتش فتنه سخني به ميان نياورد، هاشمي در يک فرار به جلو با حمله به صدا و سيما گفت: «متأسفانه اين روزها شاهد پخش علائم تفرقه از صدا و سيما هستيم که اين کار خدمت به انقلاب و کشور نيست!».... هاشمي روز پنج‌شنبه در همايش «پيامبر رحمت و مدارا» با گلايه از عملکرد رسانه ملي در ايام 9 دي، همزمان با حملات اخير برخي مقامات دولت به صدا و سيما، مستندهاي پخش شده از سوي شبکه‌هاي مختلف سيما را «تفرقه‌افکن» توصيف کرد. اما درباره اقدامات «وحدت‌بخش» خود، فائزه، مهدي و ديگر فرزندانش و همسرش در سال 88 توضيحي ارائه نکرد.....»
يك عضو مجلس رژيم: روحاني به‌جاي برگزاري رفراندوم به وعده‌هايش عمل كند
« كوثري ، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ارتجاع گفت: روحاني به‌جاي برگزاري رفراندوم به وعده‌هايش عمل كند. كوثري در گفتگو با خبرگزاري ميزان در مورد اظهارات اخير روحانی ر در خصوص برگزاري رفراندوم در موضوعات مهم، تصريح كرد: سياست خارجي يك گستره عظيم ارتباطي و مبادلاتي است و نبايد تمامي توان سياست خارجي در مسأله هسته اي صرف شود. وي ضمن تأكيد بر پيگيري منافع ملي توسط دستگاه ديپلوماسي در دولت يازدهم، يادآور شد: در سايه پيگيري منافع ملي بايد اصول و آرمانهاي اصلي جمهوري اسلامي ايران كه همان آرمانهاي مقام معظم رهبري و قانون اساسي است رعايت شود. وي با اشاره به طرح مسأله رفراندوم از سوي رئيس‌جمهور ...خاطرنشان كرد: رئيس‌جمهور بايد دقت بيشتري در طرح و بيان اين گونه مسائل داشته باشند... موضوعيت اين سازوكار قانوني در شرايط خاص مطرح بوده و در حوزه اختيارات رئيس‌جمهور با توجه به شرايطي كه وي مطرح كرده است نيست. ... دولت بايد به‌دنبال بر آورده‌كردن شعارهاي انتخاباتي خود باشد نه اين‌كه با مطرح كردن چنين مسائلي به‌دنبال فرافكني در خصوص عدم عمل به وعده‌هاي خود باشد نه برگزاري رفراندوم در زمينه‌هاي اقتصادي و فرهنگي...»
روزنامه رسالت17 دي 1393 ـ7 ژانويه 2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر