دوشنبه، دی ۱۵، ۱۳۹۳

علی معزی از بند خارج و به نقطه نامعلومی منتقل گردید



بنابه گزارش « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»صبح امروز زندانی سیاسی علیمعزی  از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ توسط بازجویان وزارت اطلاعات از زندان مرکزی کرج خارج و به نقطه نامعلومی منتقل گردید.



روز شنبه ۱۳ دی ماه حوالی ساعت ۰۹:۳۰ زندانی سیاسی علی معزی توسط بازجویان وزارت اطلاعات ولی فقیه احضار و از آنجا به نقطه ای نامعلوم منتقل گردید.احتمالات حاکی از آن است که او به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل شده باشد.

زندانی سیاسی علی معزی پیش از این ۲۰ مهرماه بدون هیج دلیلی توسط بازجویان وزارت اطلاعات به مدت ۲ ماه در سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین تحت بازجویی و فشارهای روحی و جسمی قرار داشت و اخیرا به بند عمومی زندان مرکزی کرج بازگردانده شده بود.

این زندانی سیاسی در طی نگهداری در سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین از حقوق خود دفاع نمود و حاضر به پس دادن بازجویی به بازجویان وزارت اطلاعات نشد . بازجوی وزارت اطلاعات به وی گفته بود: که فکر نکن مدت زمان محکومیت تو تمام شده است و تو می توانی آزاد شوی .ما ( بازجویان وزارت اطلاعات) در حال تشکیل پرونده ای جدید هستیم که تو را به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۵ سال زندان ویا حتی اعدام محکوم کنیم.



[تاريخ مطلب: پانزدهم دی ۱۳۹۳ برابر با پنجم ژانويه ۲۰۱۵] پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر