جمعه، دی ۱۹، ۱۳۹۳

جان مك كين خواستار اعزام نيروي زميني به سوريه شد

 
جان مك كين، رئيس كميته نيروهاي مسلح سناي آمريكا، اعلام كرد اين كشور بايد با اتخاذ يك استراتژي جديد،  نيروي زميني به سوريه اعزام كند.

سناتور جان مك كين روز پنجشنبه بلافاصله پس از به دست گرفتن اهرم كنگره و سنا توسط جمهوريخواهان، از رئيس‌جمهور آمريكا خواست كه نيروي نظامي در سوريه پياده كند.
وي در مصاحبه با فاكس نيوز با انتقاد به سياستهاي اوباما در مورد سوريه گفت: ما بايد يك استراتژي طراحي كنيم كه شامل پياده كردن نيروي زميني در سوريه باشد، حمله هوايي به تنهايي يك تلاش بيهوده است.
نيوزبولتن – 9 ژانويه

به گزارش تلويزيون الجزيره 5 كودك سوري در شهر دوما و 3 كودك از يك خانواده، در منطقه قلمون بر اثر سرما و كمبود مواد غذايي و دارو  جان خود را از دست دادند.
در شهر حلب نيز شش شهروند سوري از جمله يك كودك شيرخوار سه ماهه، در اثر سرماي شديد جان باختند. موج سرماي شديد تا كنون صدها چادر پناهندگان سوري را از جا كنده و باعث مشكلات شديدي براي آنها شده  ودر برخي از مناطق راههاي مواصلاتي به كمپ هاي پناهندگان  قطع شده و وضعيت فاجعه باري به وجود آورده است. هزاران پناهنده سوري در اين مناطق در خطر مرگ قرار دارند.

احمد طعمه رئيس حكومت موقت سوريه در يك فراخوان به جامعه جهاني خواستار ارسال كمك هاي فوري به  پناهندگان سوري شد. وي به همراه رئيس اتحاديه هماهنگي پشتياني ائتلاف ملي سوريه در يك كنفرانس مطبوعاتي  در تركيه گفت: ائتلاف ملي سوريه يراي كمك  به پناهندگان سوري يك اتاق بحران تشكيل داده و با تمام توان در حال كمك رساني به پناهندگان سوري است. ما از  سازمانهاي بين المللي خواهان كمك رساني به پناهندگان سوري در عرسال در خاك لبنان و در حومه حمص شده ايم.
احمد طعمه افزود: كشورهاي قطر، عربستان، امارات و تركيه با شروع توفان و سرما، كمك رساني به پناهندگان سوري را آغاز كرده اند ولي اين كمك ها كافي نيست و مردم سوريه درانتظار كمك ساير كشورهاي دوست نيز هستند.
سايت ائتلاف ملي سوريه -18دي
93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر