جرج کلونی، هنرپیشه جذاب آمریکایی در مراسم «گلدن گلوب» از امل علم الدین، همسر زیبایش ستایش کرد. او که برای گرفتن جایزه افتخاری «سیسیل بی‌دومیل» به روی صحنه رفته بود، بعد از سپاسگزاری از مجریان این مراسم، در خطاب به همسرش او را «عشق زندگیش» خواند.


کلونی گفت که برای تمام عمر ۵۳ ساله‌اش منتظر چنین موهبتی بوده است. او گفت از اینکه امل همسر اوست، در خود «احساس افتخار» می‌کند.



در ۷۲مین مراسم اعطای جایزه گلدن گلوب، هنرپیشه‌های معروف هالیوود حضور داشتند. امل و جرج در کنار یکدیگر بر روی فرش قرمز این مراسم ظاهر شدند، و چنان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند که توی‌تر پر از نظراتی در باره این زوج هالیوودی شد.

هم جرج کلونی و هم همسر او در این مراسم نشانه‌هایی با عبارت «من شارلی ایبدو هستم» را بر روی لباس خود حمل می‌کردند. این نشان در حمایت از نشریه فرانسوی شارلی ایبدو بود که در هفته گذشته در شهر پاریس هدف حمله تروریستی قرار گرفت.



جایزه گلدن گلوب از سال ۱۹۴۴ در کشور آمریکا به برگزیده فیلمهای سینمایی و تلویزیونی اعطا می‌شود.

کلونی در گفتار کوتاه خود در مراسم اعطای جایزه به تظاهرات میلیونی پاریس در محکومیت عملیات تروریستی در این شهر اشاره کرد و گفت که این تظاهرات که در شهرهای دیگری نیز برگزار شده برای آن است که «ما حاضر نیستیم با ترس در شهرهای خود قدم بزنیم.»