دوشنبه، دی ۱۵، ۱۳۹۳

* مرگ سومین کارگر حادثه انفجار کارخانه فروز گاز ساوه * ضارب دختران جهرمی در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شد





کارگر مصدوم حادثه انفجار در کارخانه فروز گاز شهر صنعتی کاوه جان سپرد.


خبر کشته شدن تنها مصدوم حادثه انفجار دیروز در کارخانه فروز گاز در حاالی منتشر می‌شود که ایلنا روز گذشته گزارش داده بود که «رضا عسگری» و «شهرام حشمتی» از کارگراناین  کارخانه بر اثر انفجار بشکه حاوی استون و سیلندرهای گاز استیلن کشته شده‌اند و «حجت‌الله رحیمی»، دیگر کارگر این کارخانه بر اثر وقوع این انفجار به شدت مجروح شده است.

از ساوه گزارش می‌رسد که «حجت الله رحیمی» روز گذشته در بیمارستان شهید مدرس بر اثر جراحات ناشی از انفجار جان خود را از دست داده است.

ضارب دختران جهرمی در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شد

«سعید بهشتی فر» ضارب ۲۲ ساله دختران جهرمی در دادگاه بدوی شهرستان جهرم به ریاست قاضی «اسمی» به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد.


به گزارش سحام، وی با شکایت ۹ نفر از دختران شهرستان جهرم و درحالی که «صحت عقل» اش درلحظه ارتکاب جرم برای دادگاه محرز اعلام شده است، مستند به مواد ۲۷۹،۲۸۲ و ۲۸۳ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ به مجازات اعدام محکوم شده است.

براساس حکم دادگاه بدوی شهرستان جهرم به ریاست قاضی «اسمی»، وی هم‌چنین به خاطر ایراد ضرب و جرح به وسیله چاقو به مردم و با عنایت به گواهی‌های ارائه شده پزشکی قانونی توسط شکات، به پرداخت دیه نیز محکوم شده است.

پیک ایران
[تاريخ مطلب: پانزدهم دی ۱۳۹۳ برابر با پنجم ژانويه ۲۰۱۵]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر