جمعه، دی ۲۶، ۱۳۹۳

فالس نیوز: ظریف به جان کری شماره تلفن داد


جواد ظریف در هنگام عبور از خیابان‌های ژنو، با جان کری هم‌قدم شد و دور از چشم کاترین اشتون به وزیر خارجه آمریکا شماره تلفن داد. به گفته تخت‌روان‌چی، جان کری با ظریف قرار گذاشته است.
خبرنگاران امروز در چند نقطه ژنو (ژنو ۴ نقطه دارد!) جواد ظریف و جان کری را با هم دیدند. به گفته یکی از اعضای هیات حاضر در ژنو، جواد ظریف چند بار آینه در آورد و رژ‌لبش را مرتب کرد.
به گزارش فالس‌نیوز از ژنو، این دو بعد از اندکی پیاده روی سوار قایق شدند و قایق‌شان زیر فواره دریاچه خراب شد و هر دو خیس شدند.
یک منبع خبر داد که ظریف با شکوه از کری، به تحریم‌های جدید آمریکا اعتراض کرده اما کری گفت که این تحریم‌ها فقط برای ساکت کردن جمهوری‌خواهان سنا است.
به گفته علی عراقچی که با بودجه عموجان در ژنو اقامت دارد و دلش مثل پنیر سوئیسی سوراخ سوراخ شده در توئیتر خود، از مهرورزی جواد و جان پرده برداشت و نوشت: اگر عموجون بود، خودشو لوس نمی‌کرد واسه جان کری!
علی عراقچی همچنین عنوان کرد که هر دو نفر به شدت پشت سر عربستان سعودی حرف زدند و جان کری هم به رسم یادگار، آخرین شمار شارلی ابدو را برای ظریف خرید، اما جواد ظریف گفت: «اینو کجام قایم کنم، نکنه انتظار داری لوله کنم و ...»
گفته می‌شود از دیروز تا حالا، جواد ظریف به شدت ماتحت تاثیر این اقدام جان کری قرار گرفته و دچار گشایش اعتبار شده است. احتمال دارد ظریف  به همین خاطر، امشب بر ویل‌چر بنشیند و راهی تهران شود. از دیدار ۱۰۰ دقیقه‌ای این دو در شب گذشته اطلاعت در دست نیست!
۲۵/دي/۱۳۹۳ 
خودنویس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر