سه‌شنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۳

نسخه جدید الترا سرف، فیلترشکنی امن و سریع

اولتراسرف، نرم افزاری بر علیه سانسور در اینترنت. این نرم افزار به کاربرانی که در کشورهای سانسور زده ساکن هستند کمک می‌کند به هر سایتی که در دنیای آزاد همگانی است با امنیت و آزادانه (به صورت رایگان) دسترسی داشته باشند.
نرم افزار اولتراسرف یک محصول نرم افزاری از گروه اینترنتی اولتراریچ است. نرم افزاری بر علیه سانسور در اینترنت. این نرم افزار به کاربرانی که در کشورهای سانسور زده ساکن هستند کمک می‌کند به هر سایتی که در دنیای آزاد همگانی است با امنیت و آزادانه (به صورت رایگان) دسترسی داشته باشند.
این نرم افزار توسط گروهی از بهترین متخصصین و مهندسین در امر کامپیوتر و شبکه همراه با تجربه و تخصصی که سال‌ها در گروه اولتراریچ اندوخته‌اند طراحی شده است. چند سال قبل تولد این نرم‌افزار یک جهش بزرگ در زمینه فن‌آوری پروکسی و مقابله با سیستم‌های فیلترینگ محسوب می‌شد. سادگی و امنیت از مهمترین اولویت‌ها در طراحی اولتراسورف بوده است. به همین جهت این نرم افزار طوری ساخته شده تا بتواند سطح بالایی از رمزنگاری به همراه قابلیت استفاده از مجموعه‌ای پیچیده از پروکسی‌ها را در مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) ادغام کند. به این ترتیب اولتراسورف کاربران را قادر می‌سازد به سادگی و به دور از سانسور با اینترنت اکسپلوررشان در اینترنت به گردش بپردازند. از دیگر مزایای اولتراسرف این است که تمام کارها در پس زمینه و به دور از چشم کاربر انجام می‌شود. همچنین سطح امنیتی (رمزنگاری) که این نرم افزار فراهم می‌کند حتی از استانداردهای امنیتی که برای معاملات مالی آنلاین مثل بانکداری الکترونیک استفاده می‌شود بالاتر است.
همچنين  اولتراسرف به استفاده كنندگان از اينترنت در كشورهايي كه مشكل سانسور ندارند در زمينه محدود كردن ردیابی و حفاظت از هویت و آي پي آدرس‌شان در مواقعي كه کاربران از وب‌سايتي بازديد مي‌كنند کمک می‌کند. بنابراين بهتر است کاربرانی که در مکان‌های كه از اينترنت‌هاي عمومي و يا از اينترنت‌های با كانون‌های بدون سيم( wireless hotspot ) استفاده مي‌شود و يا به وسيله آنها به اينترنت وصل مي‌شوند از اين نرم افزار امن جهت حفاظت استفاده کنند.
 الترا سورف چه زمانی فعال است؟
زمانی که اولتراسرف شروع به کار می‌کند، آیکون  قفل طلایی در گوشه سمت راست و پایین مانیتور (بالای ساعت) ظاهر می‌شود و در تمام مدت اجرای برنامه همان‌جا باقی می‌ماند. نمایان بودن آیکون قفل طلایی نشان‌گر این است که تمام جستجوها و گشت و گذار شما در اینترنت تحت پوشش سطح بالای امنیتی هستند که اولتراسرف فراهم می‌کند. به این ترتیب فایروال‌ها و سیستم‌های فیلترینگ که برخی حکومت‌ها با صرف هزینه بسیار برای محدویت کاربران طراحی کرده‌اند از کار می‌افتند و کاربر قادر می‌شود به صورت آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازد.
علاوه بر نمایش آیکون قفل طلایی، همزمان با اجرای اولتراسرف یک پنجره اینترنت اکسپلورر باز می‌شود که در آن صفحه اصلی وب سایت  http://ultrasurf.us/search.htm قرار دارد. از این پس کاربر می‌تواند با مرورگرش به سایت‌های دلخواهش آزادانه دسترسی پیدا کند. تا زمانی که آیکون قفل طلایی در صفحه وجود دارد، تمام گشت و گذار شما در اینترنت تحت حفاظت اولتراسرف با درجه بالایی از امنیت قرار دارند. کاربر به سادگی می‌تواند با کلیک کردن بر روی عبارت Exit در رابط کاربر برنامه اولتراسرف از آن خارج شود. با این کار آیکون قفل طلایی محو می‌شود و از آن پس دیگر مرورگر تحت پوشش اولتراسرف نخواهد بود.


برخی ويژگی‌های اصلی نرم افزار اولترا سورف ١٤/٠٥ به شرح زير است:
-ارتباطات شما را رمزگزاری کرده و از امنیت شما به هنگام استفاده از اینترنت عمومی ( مثل اینترنت هتل، فرودگاه، راه آهن، کافی شاپ و ...) محافظت می‌کند.
-اين نرم افزار با بی‌نام کردن شما در زمان جستجو و گشت و گذار در اینترنت، امنيت شما را بالا برده و از حریم خصوصی شما حفاظت می کند.
-به کمک این نرم افزار آدرس آی پی شما پنهان مانده و در نتيجه از كامپيوتر شما در برابر حمله‌های خارجی ( نفوذ غیر مجاز ) محافظت می‌كند.
- الترا سورف ابزاری موثر برای گذر از سانسور دولت‌ها و حکومت‌ها است. از طریق این نرم افزار می‌توانید به سایت‌های مسدود شده از جمله فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و ... (به استثنای سایت‌های پورنو) دسترسی داشته باشید.
-قابل استفاده با پروکسی سرورهای مختلف و سازگار با همه مرورگرهای اینترنتی همچون کرومه، فایرفاکس و ...
-اولتراسورف تقریبا از تمام قابلیت‌های پروتکل HTTP که مرورگرها بدان نیاز دارند پشتیبانی می‌کند. مثل گشت و گذار در سایت‌ها (Browsing)، ورود به سایت‌ها (Log-in) و پر کردن و ارسال فرم‌های اینترنتی، استفاده از سرویس پست الکترونیک تحت وب (Web mail)، بارگذاری و دریافت فایل و استفاده از مولتی‌مدیا و دیگر سرویس‌های اینترنتی.

سوالات رایج در میان کاربران الترا سورف:
-سوال: چگونه از الترا سورف استفاده کنیم؟
پاسخ: ابتدا از سایت الترا سورف این نرم افزار را دانلود کرده، سپس آن را از حالت فشرده در آورید (Unzip). بر روی آیکون الترا سورف دوباره کلیک کنید و منتظر بمانید تا به سرور الترا سورف همچون تصویر زیر وصل شوید. پس از آن اینترنت شما بدون سانسور و امن است.
http://s16.postimg.org/a1ztlhrfp/Ultra_Surf1.jpg
- سؤال: اگر پنجره مرورگر اینترنت اکسپلورر به صورت اتوماتیک پس از شروع به کار برنامه اولتراسورف باز نشد چه باید کرد؟
پاسخ: شما می‌توانید مرورگر خود را به صورت دستی اجرا کرده و آدرس http://127.0.0.1:9666 را در آن وارد کنید. اگر پورت دستی وارد کرده اید آن پورت را وارد کنید.

-سؤال: اگر سرعت اتصال از حالت عادی کمتر بود چه باید کرد؟
پاسخ: شما با کلیک برروی دکمه Retry میتوانید اولتراسورف را وادار کنید تا مجدداً به دنبال سرورهای پروکسی جدیدی بگردد.

-سوال:  در مواقعی که پورت اصلی 9666 بسته شود چگونه پورت الترا سورف را به صورت دستی تغییر دهیم؟
پاسخ: بر روی گزینه تنظیمات کلیک کنید و پس از آن در مقابل گزینه (Local Listening Port) می‌توانید پورت دلخواه خود را از بین اعداد 26-65535 انتخاب کنید.
http://s3.postimg.org/oqtuwoy1f/Leran_Ulta_Surf.jpg

 لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار الترا سورف

 ۲۸/دي/۱۳۹۳ تک بلاگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر