جمعه، دی ۱۹، ۱۳۹۳

جزییات پیشروی رزمندگان از زبان ژنرال زاهر ساکت فرمانده شورای نظامی حلب سوریه

تاريخ: AM 6:07:42 1393/10/19

ژنرال زاهر ساکت فرمانده شورای نظامی حلب

ژنرال زاهر ساکت فرمانده شورای نظامی حلب


ژنرال زاهر ساکت فرمانده شورای نظامی حلب علت اصلی پیروزی رزمندگان در این منطقه را تشریح کرد. ژنرال زاهر ساکت:
روحیهیی که رزمندگان در صحنه کسب کرده‌اند و اتحاد عمل در نبردها که در اتحاد صفوف و در جبهه شام خودش را نشان داد، باعث شد پیروزیهای پی‌درپی به‌دست آورند.. رژیم اسد تلاش می‌کرد از طریق مجبل شهرحلب را از داخل محاصره کرده و از منطقه انذارات به دو قسمت تقسیم کند. اما رزمندگان قهرمان توانستند با همکاری هم طرح اسد را به شکست بکشانند و باعث سربلندی حلب شوند و به اسد این پیام را بدهند که نمی‌توانی حلب را محاصره کنی.
رژیم اسد تلاش می‌کرد به نبل و زهرا برسد اما نتوانست، تلاش کرد به ملاح برسد که رزمندگان آنها را از مواضع تحت کنترلشان عقب راندند. در حال حاضر پیشروی در این منطقه تبدیل به رویایی دست نیافتنی برای اسد شده است.
رژیمی در آنجا وجود ندارد، باید این حقیقت را بفهمیم، مزدوران خارجی و داخلی خود را به آنجا آورده است.
مهم این است که ما روحیه بالایی داریم. اتحادی در جبهه شام صورت گرفته و آرزو می‌کنم همه گروهها باهم متحدشوند، این بیشترین انگیزه را برای مقاومت وایستادگی می‌دهد...
امروز در حلب پیروزیها شروع شده و به امید خدا روز به روز افزایش خواهد یافت، چیزی به اسم رژیم اسد وجود ندارد، رژیم اسد از هم فروپاشیده، نیروهایش تمام شده و شبه‌نظامیان مزدورش را برای ما آورده است.
ما همه گروهها باهم اختلاف نظر سیاسی داریم اما اتحادعمل در نبردها شروع شده است، تقسیم کارشده است و همه مسئولیتها برای گروههای رزمنده که در حلب و حومه آن می‌جنگند مشخص شده است، امروز هماهنگی و همکاری و اتحاد صفوف باعث پیروزی شده است. امروز ما به اتحاد صفوف و اتحاد سلاح نیاز داریم، این پیروزی در حلب شروع پیروزیهای بعدی است.
رژیم اسد شروع به یک بازی و توطئه جدیدی کرده است، ما باید به‌عنوان انقلابیون هوشیار باشیم، رژیم اسد برخی مناطق مسکونی تحت کنترل خودش را توپ‌باران می‌کند تا رزمندگان و انقلابیون را متهم کرده و برای خودش مشروعیت به‌دست بیاورد... من در صفحه فیس‌بوکم نوشتم رژیم جنایتکار در کلیساها و مساجد چه کار می‌کند. او انقلابیون را متهم می‌کند. به لطف جبهه شام حلب و رزمندگان و فرماندهانشان محاصره نخواهد شد کسانی که به اتحاد پاسخ مثبت داده‌اند و من به آنها و به همه کسانی که در اتحاد برای سرنگونی این رژیم عمل می‌کنند تبریک می‌گویم... . امروز اتحاد صفوف تنها عامل تحقق پیروزی است...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر