چهارشنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۳

اعلان جنگ به زنان، اعلان جنگ به مردم ایران

تاريخ: AM 7:23:38 1393/11/1

آخوند موحدی کرمانی و تشدید سرکوب زنان


روز جمعه گذشته (26دی) آخوند موحدی کرمانی نماینده خامنه‌ای در نمایش جمعه تهران صراحتاً زنان به‌اصطلاح بدحجاب را دشمن نامید و اعلان جنگ و جهاد علیه آنها کرد. او گفت: «مسئولان چه کردند؟ این فسادی که چهره کشور اسلامی را زشت کرده این بد حجابیها با این بد حجابیها چه کردید؟ بی‌تفاوتید؟ وای به‌حالتان! اگر هم کردید بگویید چه کرده‌اید؟ چرا این همه بدحجابی در جامعه دیده می‌شود؟ … حکومت چند وظیفه دارد، یکی از آنها «جهاد عدوها و استصلاح اهلها» حاکم باید با دشمن این مردم بجنگد، دشمن خارجی و دشمن داخلی، آن دشمنانی که این برنامه‌ها را تقویت می‌کنند و تشویق می‌کنند، بعضی از این انسانها از این خانمها ناآگاهند، بعضیهایشان آگاهند، آگاهانه به جنگ انقلاب می‌آیند، دهن‌کجی می‌کنند این همان «جهاد عدوها» ست. حکومت اسلامی در این زمینه‌ها چه می‌کند؟ چقدر با این دشمن جهاد کرده؟».
چند روز پیش از آن هم یکی از آخوندهای جنایتکار حکومتی به نام محمدحسن اختری، از مهره‌های شناخته شده صدور تروریسم رژیم که یکی از سمتهایش «دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب» است، با اشاره به مصوبه 427 شورای به‌اصطلاح انقلاب فرهنگی گفت: «برای اجرایی شدن این مصوبه و راهکارهای عملیاتی شدن آن، اقدامات لازم با همکاری سازمانهای مردم نهاد عفاف و حجاب کشور در حال انجام است» (ایسنا ـ 23دی). آخوند اختری همچنین از دولت روحانی خواست که تحمیل حجاب اجباری را از ادارات دولتی شروع کند.

چندان پوشیده نیست که منظور از راهکارهای عملیاتی و اقدامات لازم، از جمله خط اسیدپاشی توسط بسیجی‌هاست که با واکنش شدید اجتماعی و ابراز نفرت جهانی علیه آن، به شکست انجامید.

در همین رابطه به گزارش رسانه‌های رژیم (ایسنا ـ 26دی) «سازمانهای مردم نهاد عفاف و حجاب کشور» که آخوند اختری تعداد آنها را 90سازمان اعلام کرد، در «بیانیه پایانی اجلاس هم‌اندیشی» خود، ضمن اعلام چندین خواسته و هدف، از جمله خاطرنشان کرده‌اند: «ما باور داریم حرکتهای خودجوش مردمی در مقوله حجاب و عفاف در قالب حرکتهای جهادی بهترین انجمن‌سازی برای مرزهای فرهنگی کشور است و ورود مردمی در دفاع فرهنگی قطعاً دشمن را غافلگیر خواهد کرد».

یکی دیگر از نشانه‌های آغاز موج جدید حمله و هجوم علیه زنان و دختران میهنمان، اظهارات مراجع حکومتی و آخوندهای دانه درشت در همایشی تحت عنوان «اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد» است که روز پنجشنبه 25دی در قم برگزار شد. در این اجلاسیه آخوند مکارم شیرازی از مراجع دست‌آموز ولی‌فقیه نسبت به آنچه که آن را «خطر فرهنگی در جامعه» می‌نامید، هشدار داد و خواستار چاره اندیشی برای مقابله با آنها» و از جمله پاکسازی اینترنت شد و گفت دشمن بمب خطرناکی در خانه‌ها نصب کرده‌ است.

یکی دیگر از مراجع حکومتی به نام سبحانی نیز خواستار حمایت دولت از اوباش جنایتکاری شد که تحت عنوان آمر به معروف به زنان حمله و اهانت و اسیدپاشی می‌کنند.

در رابطه با خط جدید حمله و هجوم علیه زنان، احمدی‌مقدم سرکرده نیروی انتظامی رژیم نیز چند روز پیش گفت که این نیرو علیه کسانی که آنها را بد پوشش می‌نامید، دست به اقدام خواهد زد

به این ترتیب به نظر می‌رسد که رژیم ضدبشری آخوندی، پس از شکست طرحهای پیشین خود مانند گشت ارشاد و اسیدپاشی و غیره… درصدد پیدا کردن راههای دیگری برای ایجاد رعب در جامعه است و بنا‌ به تجربه 35سال گذشته، اولین قدم رژیم برای ایجاد رعب و سرکوب اجتماعی، علم کردن مسأله حجاب و سرکوب زنان به بهانه آخوند ساخته بدحجابی است.

باز هم بنا‌ به تجربه، اعلان جنگ نماینده جنایتکار خامنه‌ای در نمایش جمعه تهران (آخوند موحدی) مقدمه یک حمله و هجوم جنایتکارانه دیگر مشابه جریان اسیدپاشی علیه زنان و دختران میهنمان می‌تواند باش؛ کمااین‌که در مهر ماه گذشته نیز، به‌دنبال اظهارات امام جمعه جنایتکار خامنه‌ای در اصفهان، در این شهر و در چند شهر دیگر کشور، جریان اسیدپاشی علیه زنان و دختران به راه افتاد و باعث از بین رفتن چشمها و چهره‌های چند تن از آنها شد. یک جنایت سازمان‌یافته و حکومتی که طبعاً هیچ‌گاه عوامل آن دستگیر و مجازات نشدند و هرگز هم نخواهند شد.

رژیم با این تهدیدها و با اقدامهای سبعانه‌یی مثل اسیدپاشی و چاقو زدن به زنان و دختران، به خیال خود می‌خواهد با ایجاد رعب و وحشت از انفجار خشم مردم جلوگیری کند، اما، بی‌تردید نقشه و ترفند جدید رژیم نیز با مقاومت مردم ایران و به‌خصوص زنان و دختران آگاه میهنمان، هم‌چون خط اسیدپاشی بر سر خودش خراب خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر