جمعه، بهمن ۰۳، ۱۳۹۳

اعتصاب سراسری معلمان؛ تهدید حراست جنایتکار


آدينه، 3 بهمن ماه 1393 = 23-01 2015

عکس ازآرشیو

شمار زیادی از معلمان در نقاط مختلف کشور طی دو روز گذشته در اعتراض به وضع معیشتی خود از رفتن به کلاس‌های درس خودداری کردند.

به گزارش ایلنا، وب سایت کانون صنفی معلمان:طی روز های سه شنبه و چهارشنبه ۳۰ آذر و اول دیماه معلمان سراسر کشور در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشت و منزلت وامنیت خود دست به اعتصاب سراسری زدند. این اعتصاب به صورت خودجوش و بدون هماهنگی کانون های صنفی سراسر کشور انجام گردید و در تمامی استان های کشور و تمامی شهر ها و روستا های کوچک وبزرگ کشور مورد حمایت همکاران فرهنگی قرار گرفت.
گزارش های رسیده حاکی از آن است که در شهر تهران در مناطق ۲،۵،۶،۷،۸،۹،۱۰،۱۱،۱۴،۱۷،۱۸،۱۹ و شهرستان های استان تهران نواحی رباط کریم، شهریار و شهر قدس ملارد، ورامین وپاکدشت، رودهن و بومهن و از استان های اصفهان گیلان شیراز همدان لرستان خراسان سیستان وبلوچستان خوزستان( علی الخصوص شهر خرمشهر) کردستان، آذربایجان یزد و کرمان وسمنان صورت گرفت. در دبیرستان های پسرانه و در شهرهای کوچک استان ها ومناطق محروم تر تحصن با جدیت بیشتری مورد حمایت قرار گرفت.
شایان ذکر است علی رغم گزارش های رسیده از سوی همکاران مبنی بر همکاری بسیاری از مدیران و مسولین اداره ، در برخی از نواحی نیز گزارش هایی مبنی بر برخوردهای توهین آمیز و ارعاب مدیران مدارس و احضار و تهدید برخی از همکاران از سوی حراست نواحی رسیده است.
 
ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر