دوشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۹۴

#ایران#iran# رژیم ایران سردمدار تروریسم در جهان است


رژیم ایران سردمدار تروریسم در جهان است
 29.2.2016
 
کوردستان میدیا: سازمان‌های حقوقی بین‌المللی و عربی درخواست کردند کە جلسەای در ژنو تحت عنوان "ایران، پایتخت تروریسم" در جهان برگزار گردد.
طبق گزارشات منتشره، سازمان‌های بین‌المللی و عربی از سازمان حقوق بشر در ژنو درخواست کردند کە نشستی در خصوص نقض حقوق بشر در ایران و حمایت‌های این رژیم از سازمان‌های تروریستی در کشورهای عربی برگزار گردد.

این سازمان‌ها طی پیامی از کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درخواست کردەاند کە مسألە‌ی تروریسم رژیم ایران بررسی شود.
این سازمان‌ها در سی و یکمین اجلاس عادی شورای حقوق بشر درخواست کردند تا در مورد ایران به عنوان "پایتخت تروریسم در جهان" بحث کنند.

همچنین این سازمان‌ها در پیامی به کمیساریای عالی حقوق بشر در ژنو، رژیم ایران را به صادر کردن تروریسم و هرج و مرج در کشورهای منطقه متهم کردند.

در این زمینە، وزارت خارجە ایالات متحدە آمریکا طی گزارش سالانە خود نسبت بە تروریسم بین‌المللی اعلام کرد کە رژیم ایران بە مانند سال‌های گذشته بە شدت از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند.

همچنین فلیپ هاموند، وزیر خارجە‌ی بریتانیا بە رژیم ایران هشدار داد که اگر بە حمایت از تروریسم ادامە دهد، کشورهای عضو سازمان ملل متحد خود اقدامی در پیش می‌گیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر