چهارشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۹۵

#ایران#Iran# حمید بابایی و شهرام پور منصوری به بند سپاه احضار شدند

حمید بابایی و شهرام پور منصوری به بند سپاه احضار شدند
26.10.2016
 

 روز گذشته سه شنبه ۴ آبان ماه ۱۳۹۵ حمید بابایی زندانی سیاسی و شهرام پور منصوری زندانی امنیتی زندان رجایی شهر به بند هشت اطلاعات موسوم به بند سپاه احضار شدند.

به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ این دو زندانی ساعت ۱۱ در حالی به بند هشت رفتند که ماموران قصد زدن چشم بند به آنها داشتند، ولی بابایی از زدن چشم بند خودداری کرده و گفته این کار غیر قانونی است. 

ماموران بند هشت به وی اعلام کردند تو خودت درخواست کرده بودی به اینجا بیایی و معاون دادستان آقای حاجیلو به ما نامه زده که برای رفع مشکلات شما با حمید بابایی ملاقات کنیم  و حمید بابایی در جواب گفته: من هرگز درخواستی مبنی بر اینکه اینجا بیایم نداده ام و با شما کاری ندارم و شما سالهاست که زندگی مرا متلاشی کرده اید و از ورود به بند هشت خوداری کرده و به سالن ۱۲ بازگشته است.

شهرام پور منصوری که وی نیز به بند هشت رفته بود ماموران با او صحبت کردند و قول دادند که دنبال کار آزادی او هستند.

شایان ذکر است، این چندمین بار است که ماموران وزارت اطلاعات به شهرام پور منصوری قول آزادی می دهند ولی تا کنون محقق نشده است. شهرام پور منصوری مدت ۱۷ سال است که در زندان است و موقع دستگیری زیر ۱۷ سال سن داشت و در زمان ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی بر قوه قضائیه نیز به او قول آزادی داده بودند.

کیوان شکوری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر