سه‌شنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۵

#ایران#Iran# جاسوسین سپاه در بازداشتگاه سردشت هستند


25.10.2016


ماف نیوز: در بازداشتگاه سردشت چندین تن از اعضای اطلاعاتی سپاه پاسداران در میان بازداشتیها مشغول جاسوسی هستند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، اعضای مخفی حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در بازداشتگاه سردشت افراد بازداشتی را تخلیه ی اطلاعاتی کرده و سعی بر افشای اطلاعاتی در رابطه با فعالین سیاسی و راه های مواصلاتی احزاب کردی را دارند.

 یکی از بازداشتیهای اخیر سردشت بعد از آزادی به ماف نیوز گفت: «کولبران و‌ افراد بازداشت شده ی ساکن در روستاهای مرزی، علاوه بر تحت فشار بودن برای اعتراف گیری، از سوی افرادی که ظاهرا بازداشت شده اند. تخلیه ی اطلاعاتی شده و سپاه پاسداران از این طریق، سعی در شناسایی نقاط رفت و آمد پیشمرگان کرد نموده است.»

منبع مذکور که نخواست نامش فاش شود گفت: «تنها در صورتی افراد می نتوانند درخواست ملاقات با خانواده‌های خود را قبل از انتقال به دادسرا انجام دهند، که اطلاعات لازم را در اختیار نیروهای سپاه پاسداران قرار داده باشند. این بازداشتگاه، ظاهرا تحت نظارت نیروهای پلیس قرار دارد اما در واقع به محل مخوفی برای اعتراف گیری کولبران بازداشتی از سوی سپاه پاسداران تبدیل شده است.»

طبق اطلاع این منبع، آن دسته از کولبران که به عضویت داوطلبانه ی بسیج و یا سپاه پاسداران دربیایند، از رفت و‌ آمد آنها به مناطق مرزی ممانعت به عمل نخواهد آمد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر