چهارشنبه، دی ۰۶، ۱۳۹۶

#ایران# یک زن بساط فروش در اهواز دستگیر شد











 
چهارشنبه  ۶ دی ۱٣۹۶ -  ۲۷ دسامبر ۲۰۱۷

اخبار روز:دوشنبه ۴ دی ماه ۱٣۹۶ ماموران پاسگاه ۱٣ نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری برای دومین روز متوالی به بساط فروشان در بازار عبدالحمید اهواز هجوم کرده ومانع از بساط گستری بساط فروشان شدند و با آنها درگیر شدند.

بنا به گزارش فعالان حقوق بشر، در هجوم روز دوشنبه ۴ دی ماه ماموران پاسگاه ۱٣ نیروی انتظامی خانم مجیده مزرعه ٣٨ ساله یکی از بساط فروشان در بازار عبدالحمید و از اهالی کوی رفیش لشکرآباد توسط نیروی انتظامی بازداشت و وسائل او را مصادره کرده اند.

در پی مقاومت بساط فروشان، وسایل آنها توسط نیروی انتظامی و ماموران شهرداری مصادره شده است. یکشنبه ٣ دی ماه نیز اجرائیات شهرداری و نیروی انتظامی با بساط فروشان در بازار عبدالحمید شهر اهواز درگیر شدند و وسایل دست فروشان را مصادره کردند. عاملان این درگیری مسول اجرائیات شهرداری بنام سامان سعیدی و معاون او بهنام علیزاده می باشند. سامان سعیدی بدلیل برخورد خشن که با بساط فروشان داشته است در مرداد ماه ۱٣۹۵ توسط یکی از بساط فروشان با ضربه چاقو زخمی شده بود.

دیروز دوشنبه صبح ۴ دی ماه ۱٣۹۶ نیز نیروی انتظامی به همراه إجرائیات منطقه ۴شهرداری به بساط فروشان در خیابان ۵ کارگر کوی گلستان شهر اهواز هجوم کرده و بساط و دکه های دستفررشان را تخریب و وسائل آنان را مصادره کردند. نزدیک به ۶۰ بساط فروشی در خیابان ۵ کارگر روبروی شهرک برق مشغول به کار بودند، در هنگام هجوم به این بساط فروشان تعدادی از آنها بازداشت شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر