بهارآزادی
پنجشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۹۲
نوشته ای ازایران
امروز صبح درمانگاه بودم که آخوندی وارد اطاق تزریقات درمانگاه شد و به تزریقاتچی گفت: دو تا آمپول دارم بی زحمت اینا رو بزن ولی خدائیش انتقام حکومت رو از من نگیر !
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر