پنجشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۹۲


نوشته ای ازایران 


 
امروز صبح درمانگاه بودم که آخوندی وارد اطاق تزریقات درمانگاه شد و به تزریقاتچی گفت: دو تا آمپول دارم بی زحمت اینا رو بزن ولی خدائیش انتقام حکومت رو از من نگیر !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر