پنجشنبه، آذر ۱۳، ۱۳۹۳

محاكمه مجدد بهنام ابراهيم زاده و دادخواهي خانواده وي از مجامع بين المللي

پنج شنبه, 13 آذر 1393 16:50
بهنام ابراهيم زاده
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 13 آذر 93: بنا به گزارشات رسيده روز چهارشنبه 12 آذر زنداني سياسي و فعال كارگري بهنام ابراهيم زاده جهت محاكمه مجدد به شعبه 15 دادگاه كرج منتقل و توسط شخصي بنام احمد زاده مورد محاكمه و بازجويي قرار گرفته است. در اين دادگاه اصلي ترين سوال و اتهام وي اين بوده است كه چرا به احمد شهيد نامه نوشته است و چرا اخبار وضعيت و شرايط خودش در رسانه هاي مختلف فارسي زبان خارج كشور منعكس ميكند.

گزاشات حاكي از اين است كه در پي بازگشت از زندان وي را به جاي انتقال به بند زندانيان سياسي زندان گوهردشت كه قبل از دادگاه در آن محبوس بوده، اين زنداني سياسي را به بند شماره يك كه مخصوص جرايم عادي وجنايي است منتقل كردند. بدنبال اين اقدام بهنام ابراهيم زاده در اعتراض به اين وضعيت و اعمال فشار بر عليه خودش، از روز چهارشنبه 12 آذر دست به اعتصاب غذا زد.
بنا به گزارشات رسيده خانواده اين زنداني طي نامه اي به آقاي احمد شهيد گزارشگر ويژه ملل متحد از مجامع بين المللي و حقوق بشري خواستار تلاش براي نجات جان فرزندشان شدند.
متن نامه آقاي رحمان ابراهيم زاده پدر اين زنداني و فعال كارگري و حقوق كودكان به شرح زير است:

”دادخواهي خانواده و پدر بهنام ابراهيم زاده
به آقاي احمد شهيد نماينده كميسيون عالي حقوق بشر ملل متحد در رابطه با نقض حقوق بشر در ايران
جناب دكتر احمد شهيد.
اينجانب رحمان ابراهيم زاده، بعنوان پدري دردمند كه طي چندين سال بر اثر فشارهايي كه بر فرزندم بهنام و خانواده اش توسط حاكميت ولي فقيه اعمال شده است، از شما بعنوان نماينده كميسيون حقوق بشر ملل متحد ميخواهم كه به وضعيت پرونده فرزندم بهنام و همچنين تمام زندانيان سياسي كه آنان نيز بعنوان فرزندان من هستند، رسيدگي كنيد. حاكمان ايران هيچ حد و مرزي در اعمال فشار بر فرزندان ما در زندانها و حتي در مورد خانواده هاي آنان در خارج از زندان قائل نيستند و تنها ميخواهند كه عزيزان در بند ما در مقابل آنان سكوت و يا كرنش كنند، كه فرزند من بهنام در مقابل ظلم و بيداد تن به سكوت نميدهد و به همين دليل نيز مستمراً وي را مورد آزار و اذييت قرار ميدهند.
جناب احمد شهيد. فرزندم بهنام بدون هيچ گناهي ساليان در زندان است و مستمرا نيز بدليل ايستادگي و مقاومتش او را مورد تعدي، اذيت و آزار و شكنجه و ضرب و شتم قرار ميدهند ويا او را هر از چند وقت يكبار به سلولهاي انفرادي منتقل ميكنند و يا در بين زندانيانِ جنايي كه نفراتِ خودِ حاكميت بعنوان زندانيان عادي، براي زندانيان سياسي مشكلات جدي مي آفرينند، محبوس ميكند. هم اكنون مجددا در روز چهارشنبه 12 آذر ، مطابق به سوم دسامبر 2014 پس از تشكيل يك دادگاه فرمايشي در دادگاه انقلاب شعبه 15 به رياست قاضي احمد زاده ، او را به داخل بند شماره 1 در زندان رجايي شهر برگردانده اند كه بند مخصوص زندانيان جنايي است. آنان قصد دارند از اين طريق فرزند اسيرم بهنام را توسط جانيان خودشان به قتل برسانند. جالب اينكه اتهام اصلي فرزندم بهنام در اين باصطلاح دادگاه انقلاب اين بوده است كه چرا با شما نامه نگاري كرده و از مشكلات خودش براي شما نوشته است !؟ و يا چرا اخبارش را رسانه هاي فارسي زبان منتشر ميكنند!؟.
آقاي دكتر احمد شهيد
از شما بعنوان يك پدر سالمند كه فرزندش ساليان بدون هيچ دليل و گناهي مورد شكنجه هاي وحشيانه مأموران اطلاعات قرار گرفته و ميگيرد، ميخواهم كه براي آزادي فرزندم اقدام كنيد، چرا كه او هم اكنون مجددا اقدام به اعتصاب غذا نموده و وضعيت وي در اين بند مشخص نيست كه چگونه خاتمه يابد.
از شما تقاضا دارم كه دادخواهي ما خانواده هاي زندانيان سياسي را جهت بررسي براي شوراي امنيت ملل متحد بفرستيد،تمنا دارم كه صداي ما مظلومان باشيد.
با تشكر از شما. رحمان ابراهيم زاده ( پدر بهنام ) از طرف كليه اعضاي خانواده”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر