جمعه، دی ۰۵، ۱۳۹۳

بازداشت چند ساعته درمراسم بزرگداشت شهید مصطفی کریم بیگی از شهدای قیام 88



مراسم بزرگداشت شهید مصطفی 1019-220x300کریم بیگی از شهدای قیام سال 88 ایران روز جمعه بر مزار وی برگزار شد که طی آن برخی از فعالان سیاسی و مدنی بازداشت و بعد از چند ساعت آزاد شدند.
رضا خندان همسر نسرین ستوده در فیس بوک خود با اشاره به این موضوع آورده است:”من و نسرین به اتفاق دوستی در حال رفتن به شهرستان شهریار جهت شرکت در مراسم سالگرد مصطفی کریم بیگی, از معترضان شبه انتخابات سال ۸۸ بودیم که به محض ورود به شهر, خودرو ما را محاصره و دوباره ما را به اتفاق دوست همراهمان, بدون هیچگونه حکمی بازداشت کردند.
این بازداشت به دلیل نبود حکم, خودسرانه بود.


در محل بازداشت متوجه شدیم خانم نرگس محمدی, آقایان دکتر محمد ملکی, دکتر حسین رفیعی, روئین عطوفت و محمود صابر نیز قبل از ما بازداشت شده اند. آقای محمد نوری زاد هم در برنامه بود اما احتمالا نتوانسته بود در مراسم شرکت کند.
برخی از مدارک من در آنجا ناپدید شد و در قبال اصرار برای بازپس گیری, ما را تهدید کردند که در صورت ادامه به عنوان تهمت تحت تعقیب فرار خواهند داد.
از جمله مدارک من اصل گواهینامه رانندگی ام بود که در آنجا ناپدید شد.
ماموری که پیش از این ما را در تهران نیز بازداشت کرده بود قبل از رسیدن به بازداشتگاه در حضور راننده و ماموری از اطلاعات شهریار من را تهدید کرد که پوست ام را خواهد کند.
سرانجام پس از حدود ۴-۵ ساعت بازداشت, به مرور آزاد شدیم.”


منبع : ملی ـ مذهبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر