دوشنبه، آذر ۱۰، ۱۳۹۳

سخنان برخي از قربانیان حملات زنجیره‌ای در جهرم

كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 10 آذر 93: در حمله به زنان و دختران هموطنمان که عمدتا به‌صورت پیاده یا سرنشین خودرو در حال تردد در خیابان‌های جهرم بوده‌اند از طرف فردی که در خودرو یا روی موتورسیکلت نشسته بوده، بسيجي ضارب دستگير شده و از طرف مقامات تلاش شد كه عضويت وي در بسيج انكار شود. تلاشي كه بيهوده بوده و كارت بسيج وي غير قابل انكار است.
گزارشات حاكي از اين است كه حال چهار قربانی رو به بهبود است و یکی از زنان جوان این حادثه وضعیت نامساعدی دارد. او درباره ماجرای شب حادثه گفت: ”به من گفت ساکت نشوی چاقو می‌زنم”

اين قرباني كه بیشترین آسیب را دیده است، شرح داد: «من ساعت هشت شب روز دوشنبه در حال برگشتن به خانه بودم. دقیقا لحظه‌ای که می‌خواستم بپیچم داخل کوچه این اتفاق افتاد. یک موتورسوار به خودروی من نزدیک شد و به داخل خودرو اسپری پاشید، به‌طوری که چشمانم سوخت و به سرفه افتادم.»
او با اشاره به اینکه فکر می‌کرده او قصد سرقت خودرو را دارد، گفت: «از ترس اینکه بیهوش نشوم نفسم را حبس کردم، سوئیچ را از خودرو برداشتم و از آن پیاده شدم و او نیز از موتور پیاده شد و به سمت من آمد.»
وی با اشاره به اینکه با صدای بلند فریاد می‌زده و کمک می‌خواسته، ادامه داد: «مدام تکرار می‌کرد اگر صدایت را قطع نکنی چاقو می‌زنم و من وقتی دیدم در دستش چاقو دارد ساکت شدم. با این حال ضربه محکمی به پهلویم وارد کرد و وقتی می‌خواست برود با چاقو ضربه‌ای نیز به دست راستم زد.»
این قربانی در رابطه با اینکه پلیس از اعترافات این متهم چه می‌گوید، گفت: «متهم در اعترافات خود گفته وقتی به زن‌ها چاقو می‌زنم به آرامش می‌رسم.» این زن که خواست اسمش منتشر نشود، در رابطه با پیگیری‌های مسئولان گفت: «تاکنون پیگیری‌ها بسیار خوب بوده و از استانداری تا اعضای شورای شهر همه به دیدنم آمده‌اند و پیگیر موضوع هستند.»
این زن 34 ساله در رابطه با وضعیتش گفت: «تاکنون یک عمل جراحی داشته‌ام و برای اینکه بفهمند به اعضای داخلی‌ام هم آسیب وارد شده یا خیر، شکمم را باز کرده‌اند. دست راستم نیز بخیه خورده و رو به بهبود است.»
همسر یکی از زنانی که از قربانیان این ماجرا بود در رابطه با روز حادثه گفت: «سه‌شنبه‌شب هفته گذشته همسرم در بلوار مطهری جهرم در حال تردد بود که ناگهان فردی از داخل خودرو و از پنجره راننده با چاقو به پشت همسرم ضربه وارد کرد و به‌سرعت متواری شد.»
وی ادامه داد: «با توجه به پارگی مانتو و شلوار همسرم و خونریزی شدیدی که داشته مردم به کمک او رفتند، اما متهم از محل حادثه فرار کرده است.» او با اشاره به اینکه اگر ضربه چاقو کمی عمیق‌تر بود امکان فلج شدن پا وجود داشت، افزود: «خدا را شکر که وضعیت همسرم رو به بهبود است، اما ما هرگز رضایت نخواهیم داد.»
همسر این قربانی همچنین با بیان اینکه پلیس به آنها گفته متهم بیماری جنسی دارد، گفت: «او در هوشیاری کامل است و بیماری روانی ندارد و حتما باید مجازات شود. حتی پدر متهم نیز گفته باید حکم برای پسرم اجرا شود.» او در رابطه با اعترافات متهم گفت: «گویا وی در اعترافاتش هیچ‌انگیزه‌ای را عنوان نکرده و به همه خانم‌ها از پشت حمله می‌کرده و حتی صورت هیچ‌کدام‌شان را ندیده است.»

برگفته از فرهیختگان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر