پنجشنبه، آذر ۲۰، ۱۳۹۳

طنین شعار ضد حکومتی در هواخوری سالن ۱۲ زندان رجایی شهر به مناسبت روز دانشجو

مصطفی اسکندری زندانی سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج و دانشجوی رشته پزشکی، روز ١٧ آذرماه در زمان هواخوری زندان، با صدایی بلند شعارهای ضد حکومتی سرداده و روز دانشجو را اینگونه گرامی داشته است.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، مصطفی اسکندری زندانی سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج، دانشجوی رشته پزشکی و از بازداشت شدگان مراسم چهلم ندا آقا سلطان در بهشت زهرا است که در هشتم مردادماه سال ۸۸، به همراه همسرش، کبری زاغه‌دوست بازداشت و با اتهاماتی همچون «تشویش اذهان عمومی» و «مصاحبه با رسانه‌های بیگانه» به حکم سنگین ۳۱ سال زندان محکوم شد.
این زندانی سیاسی روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۳، ساعت سه و نیم پس از اینکه موفق به صدور بیانیه به مناسبت روز دانشجو نشده بود؛ سعی کرد در نوبت هواخوری بند با سر دادن شعارهایی علیه حکومت، جبران مافات کند.
این زندانی سیاسی، شعارهای «مرگ بر ظالم»، «مرگ بر استبداد» و «درود بر دانشجو» را با صدای بلند و با فریاد سرداده است.
گفته شده شعارهای این زندانی با ابراز احساسات بعضی از هم‌بندیانی که در هواخوری حضور داشته‌اند، مواجه شده است. همچنین برخی از زندانیان حاضر، به او تذکر داده بودند که این شعار سر دادن، بدون فریاد «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر اصل ولایت فقیه» جز گلو پاره کردن نیست و چنگی به دل نمی‌زند.
پنج‌شنبه ۲۰ آذرماه ۱۳۹۳ – 11.12.2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر