شنبه، آذر ۱۵، ۱۳۹۳

تکذیب خانم ندا مرگه سوری نسبت به دروغ‌پردازی رسوای سایت وزارت اطلاعات رژیم آخوندی



تاريخ: PM 7:48:32 1393/9/14

فیسبوک خانم ندا

فیسبوک خانم ندا



سایت عرب زبان وزارت اطلاعات آخوندها موسوم به اشرف نیوز در تاریخ 9آذر93 اقدام به انتشار یک مصاحبه سراپا جعلی به از خانم ندا مرگه سوری نماینده پارلمان عراق کرد و مدعی شد که این پارلمانتر عراقی سازمان مجاهدین خلق ایران را سازمان تروریستی خلق توصیف کرده و اشرفیها در لیبرتی به توافقات بین‌المللی احترام نگذاشته‌اند.

به‌دنبال درج این خبر مجعول، خانم ندا مرگه سوری در تاریخ 11آذر93 در فیس‌بوک خود به زبانهای کردی و عربی دروغ‌پردازی رسوای سایت وزارت اطلاعات رژیم آخوندی را تکذیب و اعلام کرد که مطلقاً با این سایت هیچ‌گونه تماس یا مصاحبه‌یی انجام نداده و تمامی آنچه به‌نقل از وی منتشر شده، کذب محض است.

خانم ندا مرگه سوری، پارلمانتر عراقی از ائتلاف کردستانی، در تکذیبیه خود در افشای سایت اطلاعات آخوندها، نوشت: «من تمامی اظهارات منسوب به خودم را حول سازمان مجاهدین خلق که در «سایت اشرف نیوز» منتشر شده است تکذیب می‌کنم و تأکید می‌کنم تمامی آنچه که منتشر شده دروغ است و حقیقت ندارد و من هیچ‌گونه مصاحبه مطبوعاتی و یا تماسی در این مورد نداشته‌ام و تمامی اقدامات لازمه برای تضمین عدم تکرار چنین اعمال غیرقانونی اتخاذ خواهم کرد».
 
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر