چهارشنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۳

اعزام علی سلان‌پور زندانی سیاسی رجایی شهر به بیمارستان

علی سلان‌پور زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر، برای معاینه توسط پزشک جراح، به بیمارستان موسوم به شهدای تجریش اعزام شد.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، علی سلان‌پور زندانی سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج، بعدازظهر امروز چهارشنبه ۳ دی‌ماه 1393،‌ برای معاینه توسط پزشک جراح از زندان رجایی شهر به بیمارستان شهدای تجریش در تهران اعزام شد.
گفته شده در ماه گذشته نیز این زندانی سیاسی از ناحیه کمر عمل جراحی انجام داده و دو مهره ستون فقرات تعویض و دو مهره دیگر نیز مورد جراحی قرار گرفته است.
یک منیع مطلع از وضعیت این زندانی سیاسی به کمپین گفت: «قرار است علاوه بر باز کردن بخیه‌های کمر علی سلان‌پور، بر مهره‌های گردن وی نیز معایناتی به عمل آید. این معاینات برای معالجه در آینده و عمل جراحی بعدی روی گردن صورت می‌گیرد.»
این منبع همچنین افزود: «آسیب‌های وارده ناشی از شکنجه‌های اعمال شده در زمان بازجویی در آذرماه 1389 است که پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج، معالجه وی آغاز و به کندی در حال انجام شدن است.»
علی سلانپور در ۲۸ آذرماه ۱۳۸۹، بازداشت و در دادگاه انقلاب به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق هواداری از سازمان مجاهدین خلق» به ۵ سال زندان محکوم شد.
این زندانی سیاسی هم‌اکنون در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج به سر می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر