سه‌شنبه، آذر ۱۱، ۱۳۹۳

گزارشي از جو فعلي در شهر جهرم به دنبال حمله بسيجيان با چاقو به زنان

دختران جهرم سه شنبه, 11 آذر 1393 07:57
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 11 آذر 93 : گزارشات رسيده از جهرم حاكي از اين است كه بدنبال حملات بسيجيان با چاقو به دختران و زنان هموطنمان جو نگراني بين مردم و خانواده ها حكم فرماست و خانواده اجازه خروج تكي دخترانشان از خانه را نميدهند.
ترس و نگراني دختران جهرمي را فرا گرفته  و به گفته برخي شهروندان جهرمي در روز يكشنبه برخي دختران حتي پنجاه متر را با ماشين درشهر تردد ميكردند چرا كه ميترسيدند اگر از ماشين پياده شوند مورد حمله قرار ميگيرند.
بسياري  معتقدند فرد دستگير شده به دليل اينكه فرزند يك پاسدار است بي شك آزاد خواهد شد.

همچنين صبح روز شنبه 8 آذر 93 متهم به همراه دادستان جهرم و مقامات اطلاعات این شهرستان درشهرک انقلاب (منزل مسکونی خانوادگی متهم) برده شد و درحال بازسازی صحنه جنایت‌های صورت گرفته مشاهده شده است. وی تاکنون از معرفی هم‌دستانش به مقامات قضایی شهرستان جهرم خودداری کرده است.
برخی افراد و محافل در دو روز گذشته تلاش کرده اند که وابستگی وی به بسیج را انکار کنند، اما سوابق و فعالیت‌های وی دربسیج قطب آباد جای هیچ‌گونه شک و شبهه ای را در خصوص عملکرد وی باقی نمی‌گذارد.
محمد بهشتی فر در اظهارات خودگفته بود که این اقدامات را پس از شنیدن صحبت‌های یکی از روحانیون که «ریختن خون بدحجاب را مباح شمرده است» انجام داده و هدف وی «اقدام عملی برای نهی ازمنکر» بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر