جمعه، بهمن ۰۳، ۱۳۹۳

دادگاه آتنا دائمی، امید علی‌شناس، علی نوری و ئاسو رستمی به تعویق افتاد


دادگاهی آتنا دائمی، امید علی‌شناس، علی نوری و ئاسو رستمی روز شنبه 4 بهمن 1393، به درخواست خانواده این چهار فعال مدنی و فعال کودکان کار به 10 روز دیگر موکول شد.
بنا بر گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شنبه 4 بهمن سال جاری، چهار فعال مدنی و حقوق کودکان آتنا دائمی، امید علی‌شناس، علی نوری و ئاسو رستمی توسط قاضی مقیسه دادگاهی می‌شدند.
منبع موثقی در این باره به کمپین گفت: با درخواست خانواده زندانیان تاریخ دادگاه به 10 روز دیگر موکول شده است.
آتنا دائمی،۲۶ ساله، دارای مدرک دیپلم و شاغل در باشگاه ورزشی انقلاب، در روز ۲۹ مهرماه از سوی ماموران سپاه پاسداران بازداشت و بعد به انفرادی بند 2-الف سپاه منتقل شد و بعد از چند ماه بازجویی و سلول انفرادی، هم‌اکنون در بند نسوان زنان زندان اوین می‌باشد.
امید علی‌شناس، متولد ۱۳۶۲ و مهندس عمران در روز ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ در منزل توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و به بند 2-الف سپاه منتقل شد و بعد از چند ماه بازجویی و انفرادی، در حال حاضر در بند عمومی 8 اوین محل نگهداری زندانیان مالی منتقل شده است.
علی نوری، دانشجوی سال آخر معماری، عکاس که چهارشنبه 16 مهر 1393 همراه با ئاسو رستمی معلم، شاعر، نویسنده، ساکن شهر تهران است، پس از شرکت در تجمع کوبانی در مقابل سازمان ملل بازداشت شده بودند. گفته شده که ماموران امنیتی در زمان بازداشت ئاسو رستمی، منزل این فعال حقوق کودکان را مورد تفتیش و بازرسی قرار داده و وسایل شخصی وی را با خود برده‌اند، بعد از بازداشت این دو فعال مدنی به بند 2-الف سپاه منتقل شدند و بعد از مدت‌ها بازجویی و سلول انفرادی از چند روز قبل به بند عمومی 8 اوین محل نگهداری زندانیان مالی منتقل شده‌اند.
جمعه 3 بهمن 1393-23 ژانویه 2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر