شنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۹۳

اخراج کارگر شهرداری بعد از یک مصاحبه

n00508894-b



بام-یکی از کارگران شهرداری سی سخت که در پی اعتراض به وضعیت حقوقی شهرداری با سایتها و خبرگزاری های محلی و کشوری مصاحبه هایی داشته از شهرداری سی سخت اخراج شد.
به گزارش بام،ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی به نقل از سفیر دنا این کارگر با سابقه که در پی بیان مشکلات شهرداری و عدم پرداخت حقوق کارگران اقدام به مصاحبه باخبرگزاریهای کشوری و محلی داشته که
در اقدامی عجیب از شهرداری سی سخت اخراج شده است.
وی که در مصاحبه خود مواردی چون عدم پرداخت معوقات ،عیدی و پرداخت حقوق به صورت علی الحساب  در سالیان گذشته را عنوان کرده بود در یک اقدام عجیب از این نهاد اخراج شد.
 در همین باره طی گفت و شنودخبرنگار سفیر دنا با محمد خانی شهردار سی سخت وی ضمن تایید این اقدام دروغگویی این کارگر در مصاحبه های صورت گرفته را عامل اخراج از شهرداری عنوان کرد و خاطر نشان شد:تا کنون حقوق کلیه کارکنان و حتی اضافه کار این افراد نیز به صورت کامل پرداخت شده است .
 شهردار سی سخت در پاسخ به این سوال که سایر کارکنان شهرداری همچو ادعایی داشته اند و از وضع موجود شهرداری نارضایتی هایی داشته اند از ادامه گفت گوی خود باز ماند از ما درخواست مصاحبه مجدد با کارگران را داد.
 گفتنی است در مصاحبه های گذشته که در بیان مشکلات شهرداری با کارکنان این نهاد صورت گرفت افرادی چون مظفری و سبحان نجات زاده از کاراکنان باسابقه شهرداری نیز از معوقات و عدم پرداخت حقوق خود گلایه داشتند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر