
مهرههای
ریز و درشت آخوندی بهمناسبت سالگرد ضدتظاهرات رژیم علیه قیام مردم ایران
در سال 88، همچنان از اینکه در آن قیام سرنگون نشدهاند، شکرگذاری و نسبت
به قیامی که در راه است ابراز وحشت میکنند.
ظرفیت براندازانه قیام مردم در سال 88 به میزانی بود که پاسدار حسین سلامی ضدتظاهرات 9 دی سال 88 توسط مزدوران رژیم را ”لیلهالقدر“ رژیم آخوندی مینامد و از اینکه رژیم سرنگون نشده است شاکر است. او ضربه قیام سال 88 بر پیکر رژیم ”را به مراتب شدید تر“ از ضربهای میداند که رژیم در جریان هشت سال جنگ ضدمیهنی خورد.
تأکیدات مستمر مقامات و مهرههای رژیم آخوندی بر این که هنوز ”فتنه خشک نشده است“ بیانگر وجود پنانسیل انقلابی در جامعه برای اعتراض، خیزش و قیام و در یک کلام براندازی نظام آخوندی است.
آخوند کاظم صدیقی امام جمعه نمره موقت خامنهای در تهران 12 دی 93 ضمن سوز و گداز نسبت به ضربهیی که نظام آخوندی در جریان قیام سال 88 از مردم دریافت کرد، به مزدوران رژیم هشدار میدهد که «در حال حاضر نیز ریشه فتنه هنوز موجود است و طرفداران فتنه که در اقلیت هستند هنوز در پی فرصت برای متزلزل کردن نظام نشستهاند، بهطوری که در روز ۱۶ آذر از فتنه حمایت کردند».
واضح است که منظور آخوند صدیقی از ”در پی فرصت برای متزلزل کردن نظام“ ترس و هراس از نفرت مردمی است که مترصد کوچکترین فرصت هستند تا خشم خود را از نظام ولایت ابراز کنند. مورد اخیر آن خشم و خروش مردم علیه جنایت اسیدپاشی مزدوران رژیم بر روی زنان و دختران در اصفهان و چند شهر دیگر بود که سران رژیم در وحشت از تداوم اعتراضات مردمی و تبدیل شدن آن به یک چالش جدی برای نظام، به وحشت افتادند و سران هردو باند سراسیمه به صحنه آمدند و ضمن همدردی ظاهری با آسیب دیدگان و مردم خشمگین، از جنایتی که مزدوران بسیجی علیه زنان انجام داده بودند عذر تقصیر خواستند.
هشدار آخوند تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خامنهای نیز در نماز جمعه 12 دی تهران، نسبت به ضرباتی که رژیم از همین مردم و مقاومت آنان در طول 36 سال حاکمیت منحوس خود خورده است، بیانگر همین پتانسیل انقلابی در جامعه است. او میگوید: ”فتنه موضوعی است که یادآور خاطرات تلخی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و خسارتهای سنگینی را بر جمهوری اسلامی وارد کرد. فتنه یک امر داخلی است و حرکتی است که از درون جامعه انقلابی شکل میگیرد و با انقلاب و ارزشهای انقلاب درگیر میشود. بنابراین ما باید روشنگری کنیم و بهطور مدام به این موضوع بپردازیم“
پاسدار شمخانی نیز به بیان دیگری به ظرفیت انقلابی جامعه اشاره میکند و میگوید: ”دشمنان ما ضد ریشاند چه ریش اصلاحطلب چه اصولگرا، ضدامام خمینیاند با هر قرائتی ضد ولایتفقیهاند و ضد ولیفقیهاند“ (تلویزیون شبکه دو11 دی 93)
این اعترافها بهخوبی نشان میدهد که قیام سال 88 جنگ و دعوای بین دو باند رژیم نبوده، بلکه قیامی فراگیر علیه تمامیت رژیم بوده است، و درآینده نیز صورت مسأله اصلی در برابر رژیم همچنان که پاسدار شمخانی نیز اعتراف کرد، موجودیت کلیت نظام ولایتفقیه با تمامی دستهبندیهای درونی آن یعنی براندازی است
جنگ و جدال باندها بر سر قدرت و چپاول اموال مردم قطعاً بیش از گذشته وجود خواهد داشت. ولی تا آنجا که به مردم و مقاومت ایران برمیگردد صورت مسأله اصلی جامعه ایران جدال بین مردم و مقاومت ایران با تمامیت رژیم ضدبشری ولایتفقیه است. جدالی که قطعاً سرنگونی تمامیت این رژیم ضدمردمی را بهدنبال خواهد داشت.
ظرفیت براندازانه قیام مردم در سال 88 به میزانی بود که پاسدار حسین سلامی ضدتظاهرات 9 دی سال 88 توسط مزدوران رژیم را ”لیلهالقدر“ رژیم آخوندی مینامد و از اینکه رژیم سرنگون نشده است شاکر است. او ضربه قیام سال 88 بر پیکر رژیم ”را به مراتب شدید تر“ از ضربهای میداند که رژیم در جریان هشت سال جنگ ضدمیهنی خورد.
تأکیدات مستمر مقامات و مهرههای رژیم آخوندی بر این که هنوز ”فتنه خشک نشده است“ بیانگر وجود پنانسیل انقلابی در جامعه برای اعتراض، خیزش و قیام و در یک کلام براندازی نظام آخوندی است.
آخوند کاظم صدیقی امام جمعه نمره موقت خامنهای در تهران 12 دی 93 ضمن سوز و گداز نسبت به ضربهیی که نظام آخوندی در جریان قیام سال 88 از مردم دریافت کرد، به مزدوران رژیم هشدار میدهد که «در حال حاضر نیز ریشه فتنه هنوز موجود است و طرفداران فتنه که در اقلیت هستند هنوز در پی فرصت برای متزلزل کردن نظام نشستهاند، بهطوری که در روز ۱۶ آذر از فتنه حمایت کردند».
واضح است که منظور آخوند صدیقی از ”در پی فرصت برای متزلزل کردن نظام“ ترس و هراس از نفرت مردمی است که مترصد کوچکترین فرصت هستند تا خشم خود را از نظام ولایت ابراز کنند. مورد اخیر آن خشم و خروش مردم علیه جنایت اسیدپاشی مزدوران رژیم بر روی زنان و دختران در اصفهان و چند شهر دیگر بود که سران رژیم در وحشت از تداوم اعتراضات مردمی و تبدیل شدن آن به یک چالش جدی برای نظام، به وحشت افتادند و سران هردو باند سراسیمه به صحنه آمدند و ضمن همدردی ظاهری با آسیب دیدگان و مردم خشمگین، از جنایتی که مزدوران بسیجی علیه زنان انجام داده بودند عذر تقصیر خواستند.
هشدار آخوند تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خامنهای نیز در نماز جمعه 12 دی تهران، نسبت به ضرباتی که رژیم از همین مردم و مقاومت آنان در طول 36 سال حاکمیت منحوس خود خورده است، بیانگر همین پتانسیل انقلابی در جامعه است. او میگوید: ”فتنه موضوعی است که یادآور خاطرات تلخی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و خسارتهای سنگینی را بر جمهوری اسلامی وارد کرد. فتنه یک امر داخلی است و حرکتی است که از درون جامعه انقلابی شکل میگیرد و با انقلاب و ارزشهای انقلاب درگیر میشود. بنابراین ما باید روشنگری کنیم و بهطور مدام به این موضوع بپردازیم“
پاسدار شمخانی نیز به بیان دیگری به ظرفیت انقلابی جامعه اشاره میکند و میگوید: ”دشمنان ما ضد ریشاند چه ریش اصلاحطلب چه اصولگرا، ضدامام خمینیاند با هر قرائتی ضد ولایتفقیهاند و ضد ولیفقیهاند“ (تلویزیون شبکه دو11 دی 93)
این اعترافها بهخوبی نشان میدهد که قیام سال 88 جنگ و دعوای بین دو باند رژیم نبوده، بلکه قیامی فراگیر علیه تمامیت رژیم بوده است، و درآینده نیز صورت مسأله اصلی در برابر رژیم همچنان که پاسدار شمخانی نیز اعتراف کرد، موجودیت کلیت نظام ولایتفقیه با تمامی دستهبندیهای درونی آن یعنی براندازی است
جنگ و جدال باندها بر سر قدرت و چپاول اموال مردم قطعاً بیش از گذشته وجود خواهد داشت. ولی تا آنجا که به مردم و مقاومت ایران برمیگردد صورت مسأله اصلی جامعه ایران جدال بین مردم و مقاومت ایران با تمامیت رژیم ضدبشری ولایتفقیه است. جدالی که قطعاً سرنگونی تمامیت این رژیم ضدمردمی را بهدنبال خواهد داشت.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر