سه‌شنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۳

دعوی بر سر چیست؟

تاريخ: PM 7:00:55 1393/10/15

خامنه ای و رفسنجانی


پس از سلسله تهاجمات باند ولی‌فقیه در 16آذر و سالگرد ضدتظاهرات 19 دی، رفسنجانی متقابلاً در یک حمله بی‌سابقه و صریح به شخص خامنه‌ای و باند او در روز 17 دی در دانشگاه تهران گفت:”کسانی که حسرت قدرت دارند، کسانی که دل از قدرت نمی‌کنند، کسانی که قدرت را برای خودشان ابدی و مادر زادی و ارث حساب می‌کنند اینها تصورات دیگری هم می‌توانند بکنند، ولی دنیا دیگر به آن طرف نمی‌رود و بسیار سخت است که برگردیم. چقدرتلاش شد نگذارند در کشور اینترنت باشد. چقدرتلاش شد، از بالای پشت بامها (ماهواره) را جمع کنندو...“.
باند ولی‌فقیه، متهم کردن خامنه‌ای به چسبیدن به قدرت مادر زادی و زیر سؤال بردن سیاستهای به‌اصطلاح فرهنگی او را تاب نیاورد، و توسط مهره‌ها و رسانه‌های خود رفسنجانی را زیر آماج حملات بی‌سابقه‌یی قرار دادند.
آخوند علی سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران او را به باد حمله گرفت و گفت ”برخی عمامه به سر‌ها برای انقلاب خطر دارند. عده‌یی از این افراد مبانی امام را پذیرا نیستند و ولایت‌فقیه را به‌گونه‌یی دیگر تعریف می‌کنند“.
آخوند سعیدی با اشاره به نامه‌نگاری رفسنجانی به خامنه‌ای در سال88 افزود: ”کسی که با نامه‌نگاری می‌خواهد با ولایت‌فقیه مقابله کند دیگر اهل «قبله» نیست و «سقوط» کرده است. عناصر پشت صحنه باید با کدهای خواص شناسایی شوند و مشکل در فتنه‌ها، افرادی هستند که خود را ولایت مدار نشان می‌دهند اما در باطن از فتنه‌گران حمایت می‌کنند“.
کیهان ارگان خامنه‌ای نیز تحت عنوان ”شما بهتر از همه می‌دانید دروغ و تفرقه را چه کسانی کلید زدند“، رئیس مجمع تشخیص مصلحت آخوندها را عامل تفرقه و تشتت در نظام آخوندی توصیف کرد و نوشت: ”چرا آقای هاشمی در کنار مهره‌های جنگ نیابتی دشمنان ایستاد؟ از سوی دیگر باید پرسید چه کسانی با دروغ بزرگ تقلب ـ آن هم در حد 11 میلیون - به نظام اسلامی تهمت خیانت در امانت مردم را زدند؟ آیا همین دروغ خیانت‌آ‌لود تقلب، اسم رمز آشوب و اسباب‌ تفرقه‌افکنی بزرگ و فتنه «اکبر من القتل» و «اشد من القتل» نبود؟!“
روزنامه وطن امروز یکی دیگر از رسانه‌های باند خامنه‌ای تحت عنوان ”عجایبنامه‌هاشمی“ او را متهم به ”تعارض رفتاری“ با خمینی دجال کرد و خاطره گوییهای رفسنجانی از خمینی را نیز در تعارض 100 درصدی با اندیشه ارتجاعی خمینی نامید: ”مسأله این‌جاست که آقای هاشمی ۲وجهه دارند؛ یکی سابقه انقلابی و دیگری تفکرات امروز ایشان که متأسفانه مدتهاست اغلب آنها با تفکرات کسانی همراه است که هیچ‌گاه با این نظام و امام و رهبر انقلاب و ملت خوب نبوده‌اند. به‌طور مستند می‌بینیم نظرات حال حاضر آقای هاشمی درباره آمریکا، ۱۸۰ درجه با نظرات حضرت امام مغایرت دارد“
این روزنامه باند خامنه‌ای در ادامه حملاتش به رفسنجانی مواضع او را منطبق با ”طیف‌های مختلف ضدانقلاب داخلی و خارجی“ می‌داند که آنها رفسنجانی را ”همدلانه“ همراه خود می‌دانند.
آخوند مرتضی آقاتهرانی یکی دیگر از عناصر باند خامنه‌ای با اشاره به اظهارات اخیر رفسنجانی و نامه رفسنجانی به خامنه‌ای در قضایای درونی رژیم در سال 88 گفته است: ”هاشمی با نامه به رهبری «آبروی» خود را برد“.
در حملات مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای به رفسنجانی، از او با عناوینی چون ”اهل قبله نبودن“ ، ”سقوط کرده“ ، ”فتنه‌گر“ و... یاد شده است.
حمله رفسنجانی علیه باند خامنه‌ای و پاسخگویی رسانه‌ها و مهره‌های باند ولی‌فقیه با عناوینی که گفته شد، بیانگر عمق شقه و گسترش روز افزون آن در کلیدی‌ترین عرصه‌های نظام ولایت‌فقیه است.
طبعاً شقه وشکاف نمی‌تواند در نقطه کنونی متوقف شود و بیش از پیش تشدید و در مرحله سرنگونی رژیم باعث ضعف روزافزون نظام ولایت‌فقیه می‌شود.
یکی از زمینه‌های تحقق این ضعف روزافزون، تلاش باندها برای حذف جریان رقیب در انتخابات آتی مجلس و خبرگان رژیم است که از هم‌اکنون هر باند این خیز را برداشته است تا باند مقابل را حذف کند.
آخوند صدیقی امام جمعه خامنه ای درتهران 12دی 93 به صراحت گفت: «‌برخی فتنه‌گران در مجاری اجرایی کشور نفوذ یافته‌اند و از حالا برای خبرگان و مجلس برنامه‌ریزی کرده‌اند و از امکاناتی که حقشان نیست استفاده می‌کنند تا مجلس را برای خودشان زمینه‌سازی کنند و در خبرگان نیز دست داشته باشند تا بتوانند برای متزلزل کردن نظام برنامه‌ریزی کنند.“روزنامه سپاه (جوان) 14 دی 93 نیز ضمن گزارشی از اظهارات سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به تلاش باند رفسنجانی- روحانی برای قبضه کردن خبرگان و مجلس رژیم از قول او نوشت: «‌از ورود کسانی که امنیت کشور را به خطر انداختند در مبارزات انتخاباتی ممانعت به‌عمل خواهد آمد»
واقعیت این است که رژیم غرقه در بحرانهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی، در گردابی اسیر است که هر تلاش و تقلایی از جانب مقامات و مهره‌های ریز و درشت رژیم، بیش از پیش آنها را در گرداب فرو می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر