پنجشنبه، دی ۱۸، ۱۳۹۳

لاجوردي دوم زندان اوين را بشناسيد + عكس..........معاون دادستان تهران بدنبال پرونده سازي براي زندانيان

چهارشنبه, 17 دی 1393 05:48
مهدی خدابخش معاون دادستان تهران
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 17 دي 93 : بنا به گزارشات دريافتي روز دوشنبه 15 ديماه خانواده شماری از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰، در پی مراجعه به زندان اوین برای انجام ملاقات هفتگی متوجه شدند که این زندانیان به دستور مهدی خدابخش معاون دادستان تهران و دادیار ناظر بر امور زندان سیاسی ممنوع الملاقات شده‌اند.

بر اساس این گزارش، با پی‌گیری بیشتر و اعتراض خانواده زندانیان سیاسی مأموران زندان اوین اعلام کردند که طبق دستور معاون دادستان سیزده تن از زندانیان برای دو نوبت (بیش از دو ماه) از ملاقات حضوری محروم خواهند بود.
مهدی خدابخش معاون دادستان تهران و دادیار ناظر بر زندانیان سیاسی که از حدود سال ۹۰ در این سمت قرار گرفته، به ‌ویژه طی یک سال گذشته در مانع‌ تراشی برای ملاقات زندانیان سیاسی با خانواده‌هایشان و همچنین اخلال در انجام امور درمانی زندانیان و تبعید آنها به زندانهایی با شرایط دشوار‌تر، نقش اساسی داشته است.
به گفته خانواده‌های زندانیان سیاسی این فرد کارمندان دفتر خود را مسئول مطالعه سایتهای خبری و سیاسی کرده که هر نوع خبر یا یادداشت منتشره در مورد زندانیان را چاپ و در «پرونده سایتی» هر زندانی قرار دهند تا بر اساس آن اقدام به پرونده‌سازی و تشدید سرکوب زندانیان کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر