شنبه، دی ۰۵، ۱۳۹۴

#ایران#iran# مسعود عرب چوبدار وارد سومین روز اعتصاب غذا و دارو شد

مسعود عرب چوبدار وارد سومین روز اعتصاب غذا و دارو شد
خبرگزاری بام– امروز شنبه ۵دی‌ ماه ۱۳۹۴مسعود عرب چوبدار زندانی سیاسی بند۴ در سالن۱۲ زندان رجایی‌شهر کرج وارد سومین روز اعتصاب غذا و دارو شد.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ مسعود عرب چوبدار روز سوم دی ماه با انتشار نامه‌ای به احمد شهید اعتصاب غذا و داروی خود را اعلام کرد و امروز در سومین روز این اعتصاب به سر می‌برد.
بنا بر همین گزارش، این زندانی سیاسی پس از گذشت سه سال دوران محکومیت خود را به اتمام رسانده اما مسئولین به صورت غیر قانونی وی را همچنان در زندان نگهداشته و بیماری‌های او را نادیده می‌گیرند و بنابر همین دلایل وی اعلام اعتصاب غذا و دارو کرده است.
مسعود عرب چوبدار در نامه‌ای که چندی پیش خظاب به احمد شهید نوشته است ابراز داشته که داروهای او را به سرقت برده و او را تهدید به عدم آزادی و روال معمولی آزادی کرده‌اند. در ادامه همین نامه مسعود عنوان کرده است که اگر تا ۱۰ روز آینده به وضعیت پرونده و بیماریش رسیدگی نکنند اعتصاب دارو را ادامه خواهد داد و اعتصاب غذای خود را از تر به خشک تغییر می‌دهد.
با توجه به گفته زندانیان عرب چوبدار به دلیل اعتصاب دارو و غذا دچار ضعف شدید و تشنج شده است و وضعیت جسمانی او به قدری وخیم است که استفاده نکردن از دارو می‌تواند به سرعت وضعیت جسمانی او را بحرانی کند.
همبندیان این زندانی سیاسی با ابراز نگرانی از وضعیت مسعود عرب چوبدار خواهان توجه و اقدامات لازم از سوی مسئولان و فعالان حقوق بشری نسبت به او و سایر زندانیان در اعتصاب غذا و بیمار از جمله ارژنگ داوودی، افشین بایمانی و محمد سیف زاده شدند.
نوشین ارشادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر