چهارشنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران#iran# محمدرضا عالی پیام بدون درمان از بیمارستان به زندان بازگردانده شد

محمدرضا عالی پیام بدون درمان از بیمارستان به زندان بازگردانده شد

 خبرگزاری بام– محمدرضا عالی پیام زندانی سیاسی اندرزگاه ۲ زندان رجایی شهر روز گذشته دوشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۴ به دلیل وخامت وضعیت جسمانی به بیمارستان منتقل و بدون درمان به زندان بازگردانده شد.

به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ محمدرضا عالی پیام ساعت ۱۱ ظهر روز گذشته به دلیل مشکلات قلبی و مغزی دچار افت شدید فشار خون و تشنج شده و به کمک همبندیانش به بهداری منتقل شده بود.

بنابرهمین گزارش بعد از ورود پزشک بهداری با وصل سرم و گرفتن نوار قلب از وی تشخیص اورژانسی بودن وضعیت او داده شد و پزشک بهداری سریعا دستور اعزام عالی پیام به بیمارستان را صادر کرد.

به گفته زندانیان عالی پیام به مدت دو ساعت در اتاق اعزام با شرایط بیماری و وخامت وضعیت جسمانی‌اش به بهانه نبود آمبولانس منتظر ماند و پس از گذشت این زمان او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 به گفته همبندیان وی، عالی پیام را در راهرو بیمارستان با دستبند و پابند به برانکارد بسته بودند و تا ساعت ۱ بعدازظهر هیچ کدام از پرسنل و پزشک بیمارستان بر بالین او نیامده و نهایتا با سرو صدا و اعتراض وی در حالی که وضعیت جسمانی‌اش مناسب نبوده، به درخواست خودش به زندان بازگردانده شد.
این زندانی سیاسی هم اکنون و به اجبار داروهایی که قبلا خودش از بیرون زندان تهیه کرده بود استفاده می‌کند و هیچگونه رسیدگی درمانی به منظور بهبود وی تا کنون صورت نگرفته است.
نوشین ارشادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر