یکشنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۹۴

#ایران#iran# عدم اجازه دیدار بازرسان سازمان کل امور زندان ها با علیرضا گلیپور توسط مسئولین زندان

عدم اجازه دیدار بازرسان سازمان کل امور زندان ها با علیرضا گلیپور توسط مسئولین زندان 
 
 
خبرگزاری بام– روز شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۴ تعدادی بازرس از سازمان کل امور زندان ها برای بازرسی زندانیان امنیتی به زندان اوین مراجعه کردند.

به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ بعد از حضور بازرسان از سازمان زندان ها در زندان اوین مسئولین این زندان خطاب به بازرسان اعلام کرده اند که در این زندان، زندانی امنیتی نداریم.

یک منبع مطلع در این باره گفت: خانمی با ملیت ژاپنی همراه بازرسان بوده و از مسئولین سراغ علیرضا گلیپور زندانی امنیتی زندان اوین را می گیرد و مجددا مسئولین با بهانه آنکه گلیپور در بهداری است اجازه ملاقات بازرسان با زندانیان را نمی دهند.

به گفته زندانیان زندان اوین، در اکثر مواقع مسئولین زندان برای فریب افکار عمومی افرادی را که ملیت ایرانی ندارند و همراه بازرسان به زندان ها مراجعه می کنند به بند هفت زندان اوین می برند، بندی که معمولا زندانیانی در آن نگهداری می شوند که وضعیت مالی مساعد و شرایط خوبی دارند.

 علیرضا گلیپور زندانی امنیتی زندان اوین که بازرسان خواهان ملاقات با وی بودند، چندی پیش در هنگام مراجعه به سرویس های بهداشتی توسط افسر نگهبانی زندان مورد ضرب و شتم، آزار و اذیت و بازرسی بدنی قرار گرفته بود و سپس به وسیله ماموران به مکانی دیگر جهت بازجویی منتقل شده است. به گفته همبندیان این زندانی بازجویی ها همچنان ادامه دارد.

نوشین ارشادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر