چهارشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۵

#ایران#iran# پایان اعتصاب غذای امیر امیرقلی پس از گذشت ۱۹ روز در زندان اوین +نامه



«امیر (علی) امیرقلی» پس از گذشت ۱۹ روز از اعتصاب غذای اعتراضی در زندان اوین، طی پیامی پایان اعتصاب غذای خود را به صورت موقت اعلام کرد. او گفته: “در آستانه روز جهانی کارگر، اعتصاب غذای خود را به طور موقت شکسته و در صورت عدم رسیدگی به خواسته قانونی خود حق اعتراض را برای خود محفوظ می‌دانم.”

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، به دنبال درخواست جمعی از کنشگران سیاسی و مدنی، مبنی بر درخواست پایان اعتصاب غذا از سوی «امیر امیرقلی»، این فعال چپ‌گرا و زندانی سیاسی محبوس در سالن ۹ بند ۸ زندان اوین، امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵، اعتصابش را پایان داد.

«امیر امیر قلی» در اعتراض به شرایط نگهداری‌ خود از صبح روز شنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۵، دست به اعتصاب غذا زد و در وضعیت جسمانی بدی از جمله کاهش وزن و افت شدید فشار قرار گرفت.

یک نسخه از متن کامل نامه این فعال چپ‌گرا در اختیار کمپین قرار گرفته که در پی می‌خوانید.

رفقا؛
گرم‌ترین سلام‌ها و درودهای رفیقانه مرا از زندان اوین، دانشگاه انقلابیون پذیرا باشید.
پیام شما رفقای جان به دستم رسید؛ گرچه قصد داشتم تا رسیدن به خواسته خود مبنی بر تفکیک زندانیان سیاسی و عقیدتی به اعتصاب غذای خود ادامه دهم، ولی سخنان شما رفقا را به گوش جان شنیدم. در آستانه روز جهانی کارگر، اعتصاب غذای خود را به طور موقت شکسته و در صورت عدم رسیدگی به خواسته قانونی خود حق اعتراض را برای خود محفوظ می‌دانم.

به امید جهانی سرشار از صلح، عشق، آزادی و برابری
زنده‌باد آزادی، زنده‌باد برابری
اوین، دانشگاه انقلابیون – بند هشت
امیر امیرقلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر