در روزهای گذشته تصاویری از رسانه‌های وابسته به رژیم بشار اسد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن  گزارشگران و خبرنگاران وابسته به رژیم اسد را نشان می دهد که از دایره نقش خود به عنوان گزارشگر خارج شده و به جای اینکه رسانه آنها ابزاری برای انتقال حقایق به بینندگان باشد، به شریک رژیم اسد در جنگ علیه مخالفان تبدیل شده‌اند.
در راستای این سیاست رسانه‌ها و خبرنگاران وفادار رژیم اسد هر چندگاهی از طریق کانال های تلویزیونی دولتی در کنار پیکرهای کشته شدگان و قربانیان بمباران‌ها عکس‌ «سلفی» گرفته و با افتخار آنها را منتشر می کنند.
شماری از خبرنگاران معروف وابسته به رژیم اسد برای چندمین بار با گرفتن عکس سلفی از پیکرهای انقلابیون نسبت به نشر چنین صحنه‌های هولناک قتل و آدم کشی در شبکه‌های اجتماعی فخر فروشی کرده‌اند.
برای نمونه «کنانه علوش» گزارشگر تلویزیون «سما» روز چهارشنبه 27 آوریل در صفحه فیس‌بوک خود چند عکس سلفی را که در کنار اجساد آغشته به خون انقلابیون گرفته بود را منتشر کرد. این خبرنگار زن وابسته به رژیم اسد اولین باری نیست که چنین تصاویر مشمئز کننده ای را منتشر می کند بلکه در نوامبر سال گذشته نیز چنین تصاویری را منتشر کرد.

کنانه علوش در کنار پیکرهای مخالفان اسد


شادی حلوه از گزارشگران رژیم اسد و عکس سلفی با کشته شدگان از مخالفان اسد


شادی حلوه گزارشگر رژیم اسد

شادی حلوه نیز یکی از گزارشگران وابسته به اسد است که چنین رفتار غیر اخلاقی، مشمئز کننده و مخالف با رفتار یک انسان رسانه‌ای شریف را در حق قربانیان جنگ مرتکب شده و با گرفتن چندین عکس سلفی در کنار پیکرهای آغشته به خون انقلابیون ، نسبت به صحنه‌های قتل و خونریزی افتخار کرده است.