چهارشنبه، آبان ۰۷، ۱۳۹۳

دفاع ارتش آزادی سوریه از کوبانی سوریه

7:44:31 PM 1393/8/7
ارتش آزاد سوریه در کوبانی
ارتش آزاد سوریه در کوبانی


تلویزیون العربیه:
رزمندگان ارتش آزادی می‌گویند کوبانی یکی از شهرهای سوریه است و دفاع از آن بر ما واجب است
 

نبردهای شهر کوبانی بار دیگر شدت گرفته است. در این میان نیروهای کرد از طرح ورود گردانهای ارتش آزادی سوریه برای کمک به نجات این شهر بسیار استقبال کردند.

شورای نظامی رزمندگان اعلام کرد برای این‌که رزمندگان بتوانند تعادل نبردها را تغییر دهند نیاز به سلاحهای پیشرفته‌تری دارند.
 


زمانی که ارتش آزادی سوریه طرح خود برای اعزام نیرو به داخل شهر کوبانی را مطرح کرد، تمامی احزاب کردی از آن استقبال کردند.

رزمندگان ارتش آزادی سوریه به فرماندهی سرهنگ العکیدی فرمانده سابق گردانهای رزمی در حلب به‌منظور باز کردن جبهه‌های جدید علیه داعش وارد شهر کوبانی می‌شوند.
 


ائتلاف ملی سوریه می‌گوید کوبانی نیز یکی از شهرهای سوریه به‌شمار می‌آید و بایستی نسبت به آن به‌اندازه‌ی دیگر شهرها حساس بود و دفاع از آن بر انقلابیون امری است واجب است.

رزمندگان می‌گویند مردم سوریه و خصوصاً شهر کوبانی نیاز به کمک دارند. کوبانی یکی از شهرهای سوریه است و ارتش آزادی مانند دیگر شهرهای این کشور نسبت به امنیت آن متعهد است. ورود رزمندگان ارتش آزادی برای کمک به برادران کرد خود بسیار ضروری است و این خواست تمامی مردم سوریه است.
رزمندگان قصد دارند با خود تسلیحات جدیدی را به داخل شهر ببرند که قطعاً در نبردهای سختی که با گروه داعش خواهند داشت بسیار کارآمد خواهدبود.
یکی از شهروندان کرد: ارتش آزادی بیش از یک سال است که با داعش در اطراف این شهر درگیر بوده است و در تمام این مدت از شهروندان کرد حمایت کرده است، ما از آنها درخواست داریم که به داخل شهر کوبانی بروند و به دیگر برادران کرد خود که برای نجات شهر مقاومت می‌کنند یاری برسانند.
در این میان فرماندهان گردانهای رزمی که عازم این شهر می‌شوند، از جامعه جهانی می‌خواهند در تأمین سلاحهای پیشرفته به آنان کمک کنند تا بتوانند سریعتر عمل کنند و شهر را نجات بدهند.
یکی از فرماندهان ارتش آزادی: ما برای پیروز شدن در این جنگ که ماهها ادامه دارد نیاز به موشکهای پیشرفته داریم تا با آن راحت‌تر بتوانیم با امکاناتی که داعش با خود به شهر آورده است مقابله کنیم. قطعاً موشکهای پیشرفته در این جنگ بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.
ترکیه نیز در این معادله نقش بزرگی ایفا می‌کند. ترکیه قبول کرده رزمندگان ارتش آزادی بتوانند از طریق مرزهای این کشور به سمت کوبانی حرکت کنند و با خود سلاحهایی را به داخل این شهر ببرند که ائتلاف بین‌المللی برای نیروهای مدافع شهر تأمین می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر