پنجشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۹۳

عدنان الشحماني مأمور نيروي تروريستي قدس و يكي از فرماندهان اصلي جوخه هاي مرگ عراق را بشناسيد

جمعه, 14 آذر 1393 
عدنان الشحماني مأمور نيروي تروريستي قدس و  يكي از فرماندهان اصلي جوخه هاي مرگ عراق را بشناسيد


رژيم آخوندي كه خط دفاعي خود را در عراق بسته و سوريه و لبنان را عمق استراتژيك خود مي داند, بارها اعلام كرده است كه هرماشين انفجاري كه در بغداد منفجرمي شود, يك ماه سرنگوني رژيمش در تهران را عقب مي اندازد و براي بقاي
سلطه شومش در عراق از هيچ جنايتي فروگذار نيست. به همين دليل نيروي تروريستي قدس بخش عمدة اقدامات جنايتكارانه اش در عراق را از طريق گماشتگانش در عراق كه مقاومت ايران سالها پيش يك قلم اسامي 32هزار نفر از آنها را كه حقوق بگير رژيم بودند با مشخصات كامل افشا كرد.
آخوندها مداخلات گسترده خود در عراق را توسط نيروي تروريستي قدس و تعدادي از مأموران عراقي اش تحت عناوين گوناگون پيش مي برد كه عدنان الشحماني در شمار اين مأموران است.
عدنان رميض خرنوب عبيد الشحماني ملقب به عدنان الشحماني وابسته به ليست دولت قانون از استان بغداد و عضو كميسيون امنيت و دفاع پارلمان است كه از مهمترين عناصر نيروي قدس رژيم ايران و گردانندگان جوخه هاي مرگ در عراق مي باشد.

ديدار شيطان بنده با عدنان شحماني
وزارت اطلاعات آخوندي پس از بركناري مهرة دست نشانده اش مالكي در عراق براي فشار آوردن به مجاهدين به هر خس و خاشاكي چنگ مي زند كه شايد آب رفته را به جوي باز گرداند. از جمله مأمور حلقه بگوش خود, ابراهيم خدابنده را به دوره گردي فرستاده تا از طريق مأموران عراقي و وطني اش آزموده هاي بارها تجربه شده را يك بار ديگر بيازمايد. در اين رابطه شيطان بنده با دژخيم عدنان شحماني يكي از فرماندهان جوخه هاي مرگ در منطقه رصافه بغداد, ديداري داشته است. دژخيم عدنان شحماني, نمايندگي مجلس عراق و رئيس کميته رسيدگي به پروندة مجاهدين در مجلس را نيز به عهده دارد.
بنابه گزارش يكي از سايتهاي وزارت اطلاعات, در اين ملاقات شحماني ضمن توضيح آخرين وضعيت مجاهدين خلق در عراق و اقداماتي که از جانب حكومت مالكي و پس مانده هايش در عراق عليه مجاهدين صورت گرفته, آرزوهاي رژيم آخوندي و دست نشاندگانش در عراق را كه همان تحت فشار قراردادن و اخراج مجاهدين است, تكرار كرده است. متقابلا شيطان بنده نيز باگفتن اينكه با سقوط مالكي، مجاهدين به ماندن در اين کشور اميدوار شده اند, داغ دل شحماني را تازه كرده است و در كمال يأس و نوميدي به او قول داده است كه شايد بتوان از طريق خانواده هاي وزارتي كاري كرد و دوباره همان بساط اشرف را راه اندازي كرد.

عدنان الشحماني كيست؟
اولين فعاليت هاي او براي نيروي قدس از اوايل سال 83 شروع شد و در بهمن و اسفند 84 براي دريافت كمكهاي مالي جهت راه‌اندازي نشريه اي به‌نام الهدي دو بار به ايران سفر كرد. او در سال 85 به گروههاي ويژه وابسته به نيروي قدس كه در عراق اقدام به ترور و كشتار و انفجار و راه‌اندازي جنگ فرقه اي مي كنند, منتقل شد و از فرماندهان آن گرديد. شيخ عدنان يكي از فرماندهان گروههاي ويژه و در رديف شيخ ازهر الدليمي، ابودرع، شيخ قيس الخزعلي و... محسوب مي شود كه تا مدتها تحت نام عصائب الحق فعاليت مي كرد.
وي در كابينه ابراهيم جعفري از معاونين وزير بهداري بود كه با استفاده از امكانات و بودجه اين وزارتخانه، گروه هاي ويژه عملياتي مختص به خود را داشت و هزينه هاي عمليات تروريستي را از اين طريق تامين مي كرد. در اين پروسه او تعداد بسيار زيادي از عناصر وابسته به خود را در وزارت بهداشت استخدام نمود و در اين دوره بود كه بيمارستانها و مراكز وابسته به وزارت بهداشت و تمامي امكانات آن اعم از آزمايشگاهها، آمبولانسها و... به خدمت عمليات تروريستي گروههاي ويژه درآمد و ميليونها دلار از اين وزارتخانه اختلاس نمود و بودجه هنگفتي از اين وزارتخانه را براي مقاصد تروريستي صرف كرد.
در سال 86 عدنان الشحماني تشكلي به‌نام ”تجمع عراق ملي“ را به راه انداخت كه يكي از تشكلهاي ساخته و پرداخته نيروي قدس سپاه در عراق بود كه در بغداد مخفيانه اقدام به عمليات عليه نيروهاي مخالف رژيم ايران مي كردند. نيروي قدس پس از راه‌اندازي اين تشكل, مليونها دلار به وي پرداخت نمود و از او خواست عليه نيروهاي اتئلاف و عراقياني كه مخالف دخالت رژيم ايران در عراق هستند عمليات كند.
شحماني براي هماهنگي فعاليتهاي تروريستي، چندين بار همراه شيخ قيس الخزعلي, رئيس باند جنايتكار عصائب اهل الحق در بصره با ابورضوان (عماد مغنيه از عناصر رژيم در لبنان كه بعدها در سوريه كشته شد) ديدار داشت.
در سال 86 كه نيروهاي آمريكايي فرماندهان شبه نظاميان وابسته به رژيم ايران و فرماندهان تيمهاي مرگ را دستگير مي كردند، عدنان الشحماني به توصيه مالكي براي مدتي به ايران رفت.
نيروي قدس پس از ورود عدنان الشحماني به ايران ارتباطات نزديكتري با وي برقرار نمود و سپس به‌طور كامل به استخدام نيروي قدس سپاه درآمد. عدنان الشحماني پس از بازگشت به عراق در پاييز سال 86 از فرماندهان اصلي گروه هاي تروريستي منطقه رصافه بغداد شد.
طي مدتي كه عدنان الشحماني فرماندهي گروه هاي ترور را در منطقه رصافه بغداد برعهده داشت در هماهنگي با نيروي قدس، تعداد قابل توجهي از اعضاي اين گروهها را براي گذراندن دوره هاي آموزشي به ايران اعزام نمود.
وي به‌همراه شيخ قيس الخزعلي از پايه گذاران گروه هاي ويژه بودند كه به دستور نيروي قدس در عراق راه‌اندازي شد. در اواخر سال 86 نيروي قدس كمكهاي مالي كلاني را براي انجام عمليات به عدنان الشحماني، شيخ قيس الخزعلي و گروه هاي وابسته به آنان اختصاص داده بود و از طريق عواملش در دولت عراق مقري را در منطقه جادريه بغداد جهت حمايت از فعاليتهاي وي، در اختيار عدنان الشحماني قرار داد.
عدنان الشحماني كه ارتباطات بسيار نزديكي با مالكي دارد در اواسط خرداد ماه امسال براي مسلح كردن شبه نظاميان وابسته به خودش, درخواست سلاح نمود و مالكي سلاح هاي مورد نياز وي كه بالغ بر 7500 قبضه از انواع سلاح ها بود از طريق آكادمي پليس در اختيار وي گذاشت.
وي ارتباطات نزديكي با ساير گروه هاي شبه نظامي وابسته به نيروي قدس بويژه با بدر و شخص ابومريم الانصاري (وزير شهرداريها در دولت عبادي) دارد. در اواخر مهر ماه امسال، در جلسه اي در دفتر مركزي بدر در جادريه بغداد، ايده تشكيل لشكري از شبه نظاميان تحت عنوان «انصار بدر» مطرح شد و عدنان الشحماني و ابومريم الانصاري از نفرات دست اندركار تشكيل اين لشكر بودند.

مأموريت جديد از طرف نيروي قدس:
در آستانه انتخابات شوراي استانها در سال 87 نيروي قدس از عدنان الشحماني خواست تا با حفظ فرماندهي گروه هاي ويژه وابسته بخود، به كار سياسي نيز روي بياورد و در انتخابات شوراي استانها شركت نمايد و به عنوان يك جريان سياسي در عرصه سياسي عراق خود را مطرح نمايد تا راه خود را براي ورود به پارلمان و گرفتن مناصب بالاي دولتي و وزارتي هموار كند.
بر اساس توجيهات نيروي قدس، عدنان الشحماني تلاش مي كرد تا با نزديك شدن به مراكز قدرت در دولت مالكي، موقعيت خود را در دولت آينده عراق، چه در پارلمان و يا ساير مناصب دولتي تثبيت كند. از اين‌رو در جريان انتخابات پارلماني 2010 وي وارد ائتلاف دولت قانون گرديد و به مجلس راه يافت و عضو كميسيون امنيت شد و هم اكنون نيز عضو كميسيون امنيت پارلمان و رياست کميته رسيدگي به پرونده مجاهدين 
خلق در مجلس را نيز به عهده دارد.

 http://www.iran-efshagari.com/index.php/2014-05-16-00-56-17

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر