جمعه، بهمن ۱۰، ۱۳۹۳

کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی در آلمان


رسیدگی به تقاضاهای پناهندگی در آلمان سرعت یافته است. مدت زمان رسیدگی به درخواست‌هایی که در ماه دسامبر به آن‌ها پاسخ داده شده، کمتر از شش ماه بوده است. این در حالی است که در سال ۲۰۱۴ شمار پناهجویان افزایش یافته بود.

روزنامه پاساور نویه پرسه روز پنجشنبه (۲۹ ژانویه / ۹ بهمن) به نقل از اداره کل مهاجرت و پناهندگی در آلمان گزارش داد که سرعت رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی در ماه‌های گذشته افزایش یافته است.
متوسط زمان رسیدگی به درخواست‌هایی که در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۴ به آنها پاسخ داده شده، بالغ بر ۷ / ۷ ماه می‌شده، در حالیکه این رقم در ماه دسامبر ۲۰۱۴ دو ماه کاهش یافته و به ۷ / ۵ ماه رسیده است. به عبارتی دیگر رسیدگی و پاسخ‌دهی به تقاضاهای پناهندگی در آلمان در مدتی کمتر از شش ماه انجام می‌گیرد.
پناهندگی ایرانیان در آلمان
در این گزارش استخدام ۳۰۰ کارمند جدید از جمله دلیل تسریع رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی در آلمان یاد شده است. دلیل دیگر این روند، شمار زیاد پناهجویانی هستند که از کشورهایی ناامن چون سوریه و عراق به آلمان آمده و درخواست خود را ارائه داده‌اند.
طبق گزارش این روزنامه آلمانی قرار است که در سال ۲۰۱۵ میلادی ۳۵۰ کارمند جدید نیز برای رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی در ادارات این کشور به استخدام درآیند.
DW.DE

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر