چهارشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۳

گزینه‌ی "ایران" به لیست توییتر افزود شد


1393/11/08 - 2015-01-28 - 

گزینه‌ی \


به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، از امروز چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه کاربران ساکن ایران امکان دسترسی به تنظیمات صفحه توییتر و انتخاب گزینه‌ی محل سکونت را خواهند داشت.

توییتر بعد از فیس‌بوک پُرطرفدارترین شبکه اجتماعی در جهان و ایران است.

وب‌سایت "مشیبل" که اخبار حوزه فناوری را بازتاب می‌دهد، رسماً به نقل از مسئولان توییتر عضویت ایران و ٢٧ کشور دیگر جهان نظیر اتیوپی، کوبا، عراق، ویتنام، مغولستان، بوسنی، کامبوج و ... را در بخش تنظیمات حساب کاربری اعلام کرد.

24440.jpg
جک دروسی در ماس ٢٠٠٦ توییتر را ابداع و راه‌اندازی کرد
توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا ١٤٠ کاراکتر را، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند.

تا پیش از این شهروندان کشور ایران به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی نمی‌توانستند در بخش تنظیمات خود محل سکونت شان را انتخاب کنند و مجبور به انتخاب کشوری دیگر و یا گزینه "بین‌المللی" بودند.

در همین ارتباط خبرگزاری ایسنا گزارش داد که کاربران ایران و کوبا هنوز قادر نیستند شماره تلفن همراه خود را در بخش تنظیمات امنیتی توییتر وارد کنند.

همچنین برنامه‌نویسان کشورهایی که نام‌شان به تازگی به فهرست توییتر افزوده شده نیز می‌توانند به پلت‌فرم مخصوص توییتر برای برنامه‌نویسان دسترسی داشته باشند

حکومت اسلامی ایران تنها نظام سیاسی جهان است که همچنان توییتر در آن زیر تیغ فیلترینگ قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر