شنبه، آبان ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران#iran# دکتر وحید مشگانی فراهانى وکالت محمدعلی طاهری را به عهده گرفت


به گزارش راديو فرهنگ دکتر وحید مشگانی وکالت  محمدعلی طاهری را به عهده گرفت. 
دکتر وحید مشگانی، پس از تلاش های بی شمار شاگردان محمدعلی طاهری وکالت وی را به عهده گرفت. این در حالی است که پیش
از این، تلاش شاگردان محمدعلی طاهری برای ورود آقای مشگانی به پرونده افساد فی الارض آقای طاهری با مقاومت جدی و بهانه تراشی های دادگاه بدوی مواجه شده بود. 
لازم به ذکر است بنا به خواست شخص وکیل وکالت پرونده به صورت رایگان انجام خواهد شد.
محمد على طاهرى در فروردین سال ۸۹ توسط اطلاعات سپاه در منزل‌اش دست‌گیر شد و با اتهام تهدید علیه امنیت ملی ۶۶ روز را در زندان انفرادی اطلاعات سپاه گذراند و سپس با وثیقه صد میلیون تومانی به طور موقت آزاد شد.
محمد علی طاهری باردیگر در ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ توسط عوامل امنیتی وابسته به اطلاعات سپاه دست‌گیر شد که پس از ۲۴ ساعت و گرفتن تعهد مجدد آزاد شد. در این میان برخی از تارنماهای وابسته به سرویس‌های امنیتی با انتشار فتوای برخی از مرجع‌های تقلید در خصوص «ارتداد» وی، وضعیت او را سخت‌تر کردند. به شکلی که وی پس از ۲۲ روز در ۱۴ اردیبهشت همان سال با اتهام «ارتداد» به زندان اوین احضار و بازداشت شد.
به نقل از نزدیکان آقای طاهری او در این مدت اجازه صحبت با وکیل خود را نیافته است، به طور مداوم در سلول انفرادی به سر برده و به‌طور محدود به سلول‌های دو و سه نفره منتقل شده است. از او اعتراف‌های تلوزیونی گرفته و به طور مشخص به خانواده وی گفته شد که در صورت صحبت در مورد وضعیت آقای طاهری آن‌ها نیز دست‌گیر خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر