شنبه، آبان ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران#iran# بیانیه شیخ دکتر تیسیر التمیمی، قاضی‌القضات پیشین فلسطین، در مورد حمله موشکی به لیبرتی

تاريخ: AM 8:19:07 1394/8/9


بیانیه شیخ دکتر تیسیر التمیمی در محکومیت حمله موشکی به لیبرتی



 
 
شیخ دکتر تیسیر التمیمی قاضی‌القضات پیشین فلسطین با صدور بیانیه‌یی حمله موشکی به لیبرتی را محکوم کرد. این بیانیه آمده است:
قدس - 29اکتبر 2015
از بارگاه شهر قدس و در همسایگی مسجد الأقصای مبارک خطاب به آزادگان وشرافتمندان جهان فریاد کمک سرمی‌دهم، زیرا که مزدوران رژیم آخوندها در تهران بیش از هشتاد موشک به اشرفیان مقیم کمپ لیبرتی شلیک کردند که (23) شهید به‌جا گذاشت.

کمیته عربی اسلامی دفاع از ساکنان اشرف و کلیه اعضای آن از علما و سیاستمداران که جهان عرب و اسلام را نمایندگی می‌کنند این کشتار زشت را که علیه غیرنظامیان بی‌دفاع از اپوزیسیون ایران انجام شده به‌شدت محکوم می‌کنند، و مسؤلیت کامل این جنایت بزرگ را به عهده دولت عراق می‌دانند.
 
زیرا واجب شرعی واخلاقی و قانونی، حفاظت آنها را در قبال کسانی که در کمین آنها نشسته تا آنان را نابود سازند ضروری می‌سازد، چرا که آنان غیرنظامیانی هستند که بر طبق کنوانسیونهای ژنو و سایر پیمانهای بین‌المللی مورد حمایت می‌باشند.
 
این کشتار زشت یکی از زنجیره حملاتی است که در سالهای اخیر علیه اشرفیان در قرارگاههای اشرف و لیبرتی صورت گرفته که صدها شهید و مجروح قربانی آن بوده‌اند.
 
کمیته عربی اسلامی سازمانهای بین‌المللی و حقوق‌بشری و در رأس آنها سازمان ملل‌متحد و کلیه آزادگان جهان را فرا می‌خواند که برای متوقف کردن این کشتارها دخالت کنند.
 
زیرا این جنایت جنگی است که ناقض همه ارزشهای مذهبی و پیمانها و قوانین بین‌المللی و قبل از همه قانون انسان‌دوستانه بین‌المللی است،.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر