چهارشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۹۴

#ایران#iran# ” شیوه های رذیلانه ی رژیم در دزدیدن زندانیان سیاسی را محکوم می کنیم” اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی


” شیوه های رذیلانه ی رژیم در دزدیدن زندانیان سیاسی را محکوم می کنیم”

طبق اخبار رسیده به اتحاد زندانیان سیاسی از داخل زندان ، روز دوشنبه دژخیمان زندان گوهردشت به بهانه ی بهداری زندانی سیاسی میثاق یزدان نژاد را از زندان گوهردشت خارج کرده و به نقطه ی نامعلومی برده اند.

پس از پیگیری های متعدد مشخص شده است که نامبرده به دادسرای اوین برده شده است. این یکی از شگردهای کثیف دادستانی رژیم است که به اسم بیمارستان و یا حتی ملاقات زندانیان را دزدیده و به جای نامعلوم می برند.

قبل از این هم آقایان سبع زاده، آشتیانی و بداقی و شهید شاهرخ زمانی را با این بهانه دزدیده و به جاهای نامعلومی برده بودند.

آقای میثاق یزدان نژاد از جمله زندانیان سیاسی است که به جرم حضور در خاوران در سال 1385 دستگیر و به 10 سال زندان محکوم شده است. وی دانشجوی زبان و دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی است که به مدت هشت سال بدون مرخصی در زندان به سر می برد.

اتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی فریاد دادخواهی این زندانی مقاوم را به همه ی جوامع بین المللی منعکس کرده و از ارگان های حقوق بشری خواهان پیگیری وضعیت او می باشد.

لازم به یادآوریست میثاق یزدان نژاد که هم پرونده ای شهید علی صارمی می باشد از ناراحتی های گردن، کمر و ناراحتی اعصاب رنج می برد. پدر و مادر این زندانی مقاوم از زندانیان دهه ی شصت می باشد.

اتحاد زندانی سیاسی متعهد به سرنگونی

28 اکتبر 2015 / 6 ابان 1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر