چهارشنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۹۵

#ایران#Iran# علت واقعی لغو تجمع پرستاران دانشگاه علوم پزشکی لرستان پذیرش بخشی از خواسته های آنان توسط مسؤلان و حراست دانشگاه بود!





 عکس از آرشیو


روز چهارم مرداد 95 خبرگزاری خبر آزاد، اعلام کرد تجمع پرستاران معترض دانشگاه علوم پزشکی لرستان به خاطر نداشتن مجوز لغو گردیده است. اما خیلی سریع خبر واقعی در رابطه با لغو این تجمع در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک انتشار یافت و علت لغو تجمع این پرستاران را پذیرش بخشی از مطالبات آنان توسط مسؤلان و حراست دانشگاه خاطر نشان کردند.

بر اساس خبری که در فیس بوک منتشر گردیده، آمده است: روز 2شنبه 4 مرداد ماه کارکنان معترض علوم پزشکی لرستان به همراه پرستاران خرم آباد و حومه قصد داشتند در اعتراض به تبعيض و بي عدالتيهاي موجود وهمچنين عدم پرداخت معوقات 7ماه كارانه و 4 ماه حق اضافه کاری تجمع اعتراضي برپاكنند، اما با وعده مسئولين دانشگاه و حراست مبنی بر پرداخت سه ماه اضافه كاري و رسیدگی به بقیه مطالبات معترضان، اين تجمع موقتا با تصمیم جمعی کارکنان و پرستاران لغو گردید ولی اعلام نمودند در صورت تعلل و بدقولی در پرداخت سریع حق سه ماه اضافه کاری و همچنین عدم رسیدگی و پاسخگوئی به موقع به سایر مطالبات، تصمیم به تجمعات اعتراضي خود را عملی و اجرائی خواهند کرد.

اتحادیه آزاد کارگران ایران
5 مرداد 95

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر