9:49:51 AM 1392/10/19
خامنه ای: هر جا جمهوری اسلامی مصلحت بداند با شيطان هم مذاکره می کنيم
خامنه
ای امروز پنجشنبه 19دی ماه، در سخنانی که در جمع مزدوران دست چين شده رژيم
از شهر قم ايراد کرد، به شکل زبونانه يی بر ادامه مذاکرات با کشورهای غربی
در مورد پرونده اتمی تأکيد کرد. خامنه ای که تلاش می کرد موضع ذلت بار خود
را در پس پرده يی از شعر و شعارهای معمول «ضداستکباری» رژيم پنهان کند،
گفت: قبلاً هم اعلام کرديم در موضوعات خاص که جمهوری اسلامی مصلحت بداند با
اين شيطان برای رفع شر او و حل مشکل، مذاکره می کنيم.
خامنه ای در نگرانی از ريزش بيش از پيش نيروهای روحيه باخته رژيم بر اثر نوشيدن جام زهر اتمی به باندهای رقيب هشدار داد: «توصيه هميشگی به مسئولان توجه به نيروی داخلی کشور برای حل مشکلات است». خامنه ای برای حل مشکلات همين نيروها، در سخنرانی خود جا به جا به شعر و شعارهای توخالی پرداخت و در عين تأکيد بر مذاکره گفت: «نبايد لبخند دشمن را جدی گرفت و فريفته آن شد». |
|||

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر