پنجشنبه، آذر ۱۳، ۱۳۹۳

وضعيت جسمي وخيم عليرضا رسولي در 24 امين روز اعتصاب‌غذا

پنج شنبه, 13 آذر 1393 07:21
عليرضا رسولي
 
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 13 آذر 93 : گزارشات رسيده حاكي از اين است كه زنداني سياسي عليرضا رسولي از زندانيان اعتصابي در زندان مركزي اروميه كه 10روز زودتر از ساير زندانيان در اعتراض به عدم رسيدگي به وضعيت درمانش در اعتصاب غذا به‌ سر مي‌برد در وضعيت وخيم جسمي به سر مي برد.
اين زنداني سياسي هم‌اكنون در بند ۱۲ زندان مركزي اورميه به‌سر مي‌برد و اخبار نگران كننده‌‌اي از وخامت وضع جسمي وي در اعتصاب‌غذا ميرسد.
لازم به ذكر است علي‌رضا رسولي به‌علت سرطان هر دوتا زانو و پوكي استخوان لگن و كوتاه شدن يكي از پا‌هايش دست به اعتصاب غذا زده است زيرا مسئولان زندان از فرستادن وي به خارج از زندان جهت مداوا و عمل خوداري كرده‌اند و حتي از تحويل داروهايي كه پزشك متخصص در خارج از زندان براي وي تجويز كرده است خودداري به عمل آمده است.اين زنداني سياسي به دليل تمامي مشكلات ذكر شده درحال حاضر در شرايط جسمي وخيم و سختي به سر مي برد.
عليرضا رسولي به اتهام همكاري با يكي از احزاب كردي به ۳ سال و نيم زندان محكوم شده، اين در حالي است كه به گفته نزديكان وي، علت دستگيري عليرضا شركت در تجمعي در مقابل  آموزش و پرورش مهاباد به همراه عده ديگر در حمايت از كودكان سوختهٔ شين آباد بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر