چهارشنبه، آذر ۱۲، ۱۳۹۳

لگد زدن به قبرخمینی و سکوت باند رفسنجانی- روحانی!

اخبار - مقالات - مقاله
تاريخ: AM 5:55:48 1393/9/12

پاره کردن عکس خمینی دجال-آرشیو

پاره کردن عکس خمینی دجال-آرشیو



عیسی سحر خیز از نزدیکان آخوند محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق رژیم روز 24آبان 93 در گفتگو با یکی از رسانه‌های وابسته به اصلاح‌طلبان رژیم گفته است ”:خیلی‌ از اصلاح‌طلبان به‌خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌یی به آقای خمینی ندارند“.
این مهره نادم با فرصت‌طلبی از گذشته ننگین خود در ارگانهای سرکوب و دولتی رژیم ابراز ندامت کرده و اضافه کرده است ”: ما در اول انقلاب اشتباه کردیم که با خوش‌بینی بسیار و اولیه به آیت‌الله خمینی، به ولایت‌فقیه هم باور داشتیم. “
اظهارات این مهره امنیتی سابق رژیم و کارگزار دولت به‌اصطلاح اصلاحات آخوند محمد خاتمی، واکنش رسانه‌های رژیم را برانگیخت.
بعضی از کارگزاران باند خامنه‌ای در اظهار نظرهای خود در مورد سخنان عیسی سحرخیز، سابقه فاصله گرفتن عناصری از اصلاح‌طلبان رژیم و باند رفسنجانی - روحانی را به سابقه آنان در دهه 70 نسبت می‌دهند که از همان زمان این جماعت به‌رغم سینه زدن زیر علم خمینی و نشخوار حرفهای او، عملاً به او لگد زدند و به‌تدریج از شعر و شعارهای امام دجالان فاصله گرفتند.
از نظر رسانه‌ها و مهره‌های باند خامنه‌ای، حرفهای فرد وابسته به این جریان، بیانگر نگرش آنان است که همین سخنان را در دل دارند و خمینی را قبول ندارند اما جرأت بیان آن را ندارند.
باند خامنه‌ای از سران باند رفسنجانی- روحانی و سران جریان موسوم به اصلاحات انتظار دارد که در این رابطه اعلام موضع کنند. زیرا هنوز آنان را باورمندان به ارتجاع خمینی می‌دانند و به این دلیل هنوز عناصری از این جریان در دولت روحانی و مجلس رژیم حضور دارند. اما از آنجایی که این باند به منفوریت خمینی و نظام ولایت‌فقیه نزد مردم اشراف دارد تا کنون حاضر نشده‌اند نسبت به این حرف موضع بگیرند.
یکی از نمایندگان مجلس رژیم از باند خامنه‌ای به نام زهره طبیب‌زاده در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) شکوه و شکایت می‌کند که چرا باند رفسنجانی- روحانی و عناصر موسوم به اصلاح‌طلب رژیم در این مورد موضع نمی‌گیرند و می‌گوید: ”افکار عمومی سحرخیز را به‌عنوان یک عنصر اساسی در بدنه اصلاح‌طلبان می‌شناسند و انتظار این است که کسانی که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند در مقابل این‌گونه صحبتها موضعگیری کنند“.
یکی دیگر از عناصر باند خامنه‌ای ضمن حمله به بی‌تفاوتی باند رفسنجانی- روحانی و جریان موسوم به اصلاح طلبان، جماعت ”اصلاح طلب“ را ”افراد چشم‌سفیدی می‌داند که بر خوان غارت نظام نشسته‌اند اما سر بزنگاه ساز مخالف می‌زنند“.35سال است که حکومت و مناصب حکومت به تناوب نزد اصحاب سیاست دست به دست می‌شود و ایضا همین اصحاب از هم‌اکنون خود را مهیای انتخابی دیگر و اشغال مناصبی دیگر در اسفند 94 می‌کنند“
سوال این است که چه منطقی پشت این فاصله گرفتنها و نیز سکوت باند رفسنجانی- روحانی وجود دارد؟
پاسخ روشن است، اصلاح‌طلبان و عناصری از باند رفسنجانی- روحانی با منطق ابنالوقتی و نان به نرخ روز خوردن ناگزیرند گهگاه لگدی به قبرخمینی بزنند. زیرا به خوبی دریافته‌اند که خمینی به اعتماد مردم ایران خیانت کرد و ورثه سیاسی او هم این خیانت را ادامه دادند و مردم را به خاک سیاه نشاندند.، لذا این جماعت با این گمان واهی که می‌توانند روی موج نفرت مردم از خمینی، خامنه‌ای و نظام ولایت سوار شوند و از این نمد برای خود کلاهی بدوزند و جایگاهی پیدا کند، فرصت طلبانه به تمام باورهای قبلی و گذشته خود پشت می‌کنند. به همین دلیل است که بسیاری ازعناصر باند خامنه‌ای - رفسنجانی در مقابل اظهارات فرد نام برده مطلقاً موضعی نگرفته و با شیوه شتر دیدی ندیدی از کنار حرفهای او در مورد خمینی و لگد به قبر او می‌گذرند.
بر همین سیاق و دلیل است که رفسنجانی در تلاش است که تفسیری مردمی از ولایت‌فقیه ارایه دهد! و سخنان سال 91 خود را از آرشیو بیرون می‌کشد: ”باید تلاش کنیم که تفسیری هر چه مردمی‌تر از اصل ولایت‌فقیه در اختیار جامعه قرار دهیم “ اما قبل از این‌که رفسنجانی و امثال او بخواهند تفسیر به‌اصطلاح مردمی از اصل ارتجاعی ولایت‌فقیه در اختیار جامعه قرار دهند، مردم ایران در سلسله قیامهای سال78 و 88 با شعار مرگ براصل ولایت‌فقیه، تفسیر و رای‌شان را نسبت به نظام ولایت‌فقیه، با تمامی دسته‌بندیهای آن اعلام کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر