20هزار بيكار در گچساران
فرماندار رژيم در گچساران دومين شهر توليد كننده نفت ايران اعلام كرد 20هزار بيكار در اين شهر 120هزار نفري وجود دارد.
وي افزود: نيمي از مراجعات به
فرمانداري براي ايجاد شغل است. باوجود وعده هاي آخوند روحاني مركز آمار
رژيم از افزايش شاخص بيكاري در ايران خبر داده است.خبرگزاري حكومتي ايرنا - 14دي1393
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر