600هزارنفر وارد زندانهاي ايران مي شوند
رئيس سازمان زندانهاي
رژيم اعلام كرد سالانه بيش از 600هزارتن وارد زندانها مي شوند. به گزارش
خبرگزاري حكومتي مهر اصغر جهانگيري گفت: اين در حالي است كه ظرفيت زندانها
80هزار تا 118هزار تن است.
ورود سالانه بيش از 600هزارتن
به زندانها، بدون احتساب آمار دستگيرشدگاني است كه در خانه هاي امن و
زندانهاي مخفي ارگانهاي مختلف رژيم آخوندي نگهداري مي شوند.
14دي93
14دي93
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر