یکشنبه، دی ۱۴، ۱۳۹۳

600هزارنفر وارد زندانهاي ايران مي شوند

 
رئيس سازمان زندانهاي رژيم اعلام كرد سالانه بيش از 600هزارتن وارد زندانها مي شوند. به گزارش خبرگزاري حكومتي مهر اصغر جهانگيري گفت: اين در حالي است كه ظرفيت زندانها 80هزار تا 118هزار تن است.
ورود سالانه بيش از 600هزارتن به زندانها، بدون احتساب آمار دستگيرشدگاني است كه در خانه هاي امن و زندانهاي مخفي ارگانهاي مختلف رژيم آخوندي نگهداري مي شوند.
14دي93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر