
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این فعال کارگری که از تاریخ ١٢ آذر در اعتراض به تبعيدش به بند زندانيان عادی و جنايی زندان رجاییشهر دست به اعتصاب غذا زده است، روز جمعه ۱۳ دی ماه با گرفتن قول رسیدگی به خواسته هایش و همچنین با توجه به درخواستهای مکرری که بسیاری از دوستان ، آشنایان ، خانواده ، هم بندیان و مخصوصا فرزند بیمارش نیما همزمان با بستری مجدد نیما در بیمارستان محک بعد از ۳۱ روز به اعتصاب غذای خود پایان داد.
بهنام ابراهیمزاده فعال کارگری و کودکان کار و خیابان که از سوی دادگاه انقلاب به اتهام اجتماع و تبانی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده، در حال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود است. وی در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت.
یکشنبه - ۱۴ دی - ۱۳۹۳ 04 - 01 - 2015
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر