یکشنبه، دی ۱۴، ۱۳۹۳

بهنام ابراهیم زاده به اعتصاب غذای خود پایان داد

بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری زندانی بعد از ۳۱ روز اعتصاب غذا روز جمعه ۱۳ دی‌ ماه به اعتصاب غذای خود پایان داد.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این فعال کارگری که از تاریخ ١٢ آذر در اعتراض به تبعيدش به بند زندانيان عادی و جنايی زندان رجایی‌شهر دست به اعتصاب غذا زده است، روز جمعه ۱۳ دی‌ ماه با گرفتن قول رسیدگی به خواسته هایش و همچنین با توجه به درخواست‌های مکرری که بسیاری از دوستان ، آشنایان ، خانواده ، هم بندیان و مخصوصا فرزند بیمارش نیما همزمان با بستری مجدد نیما در بیمارستان محک بعد از ۳۱ روز به اعتصاب غذای خود پایان داد.
بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری و کودکان کار و خیابان که از سوی دادگاه انقلاب به اتهام اجتماع و تبانی به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شده، در حال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود است. وی در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت.
یکشنبه - ۱۴ دی - ۱۳۹۳ 04 - 01 - 2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر