چهارشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۶

#ایران# وضعیت وخیم جسمانی هنگامه شهیدی بعد از ۸۳ روز اعتصاب غذا

31.5.2017




 به گزارش رادیو فرهنگ، دختر خانم شهیدی در صفحه توئیتر خود از آخرین وضعیت هنگامه شهیدی می گوید و شرایط و اوضاع جسمانی او را وخیم گزارش می کند.
در  حساب توئیتری دختر خانم شهیدی این چنین آورده شده است که  " مادرم چه كنم كه كارى جز دعا و كمك خواستن از خدا از من بر نمياد  " و در زیر آن شرح جزئیات انتقال وی به بیمارستان آورده شده و اوضاع بحرانی این روزنامه نگار بازداشتی منتشر شده است .
در ادامه متن از روی تصویر عینا آورده می شود :

سرانجام پس از يك‌ماه پيگيرى خانواده هنگامه شهيدى، روز گذشته وى براي چند ساعت به بيمارستان تهران كلينك منتقل شد و با نظر پزشكان تحت درمان قلب قرار گرفت. پزشكان براي هنگامه، دستگاه هولتر مانیتورینگ (ثبت پیوسته ضربان قلب به صورت سیار) وصل كردند. اين در حالي است كه بيش از يك‌ماه از درخواست متخصص قلب براي نصب اين دستگاه براي وي به علت وخامت حالش مي‌گذرد.

در اين بين وي طى ملاقات كوتاهي به خانواده گفت: ٨٣ روز است كه در انفرادى به سر مي‌برم و از دهه دوم فروردين‌ماه در بند ٢٠٩ دوازده ساعت بازجويى متوالي بدون اين‌كه حتي اجازه بلند شدن از روى صندلى را داشته باشم، گذراندم. ٣ روز در هفته نيز از ساعت ١٠ شب تا ٢ صبح با چشم‌بند بازجويى دارم تا بتوانند تحت فشار گرسنگى و بى‌خوابى از من اعتراف دروغ بگيرند.

در اين ديدار كاهش چشم‌گير وزن و ضعف شديد جسماني وي كاملا مشهود بود. بدن وي در پي هشتاد و سه روز اعتصاب غذا آب پس مي‌زند. درد كليه امان او را بريده است و با سرم تراپي روزگار مي‌گذراند.
وي اعلام كرد كه با روحيه قوي به اعتصاب غذايش ادامه مي‌دهد و تا ٢٠ خرداد كه قرار بازداشتش به وثيقه تبديل شود در صورتي كه حتي به او اجازه تماس نيز داده شود، هيچ‌گونه تماسي برقرار نخواهد كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر